• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora handleder, små klockor.

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Det beror ju också vad det är för stuk på modellen. Nedan kommer ett exempel på Cartier Baignoire. Den finns i small, medium och large. Jag tycker den i mellanstorleken absolut är finast. Den stora du ser på modellarmen är inte kul alls.
Ser faktiskt bara konstigt ut..., annars en snygg klocka.
 

Mangusta

Cartier
Det beror ju också vad det är för stuk på modellen. Nedan kommer ett exempel på Cartier Baignoire. Den finns i small, medium och large. Jag tycker den i mellanstorleken absolut är finast. Den stora du ser på modellarmen är inte kul alls.
baignoire medium 1.JPG
large.jpg

Självklart spelar modellen roll. Men det där var ju en ovanligt... ful klocka med konstig form. ;) Jag tänkte på vanliga runda klockor för om man börjar ta in alltför många former och udda modeller i beräkningen så går det ju inte att diskutera.
 
Topp