Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
är det Bobba Fett hjälmen? hur är den i kvalitet och känsla?Kvällsrundan klar
Japp, Boba hjälmen.är det Bobba Fett hjälmen? hur är den i kvalitet och känsla?
Tack för vettig review och svar!Japp, Boba hjälmen.
Körde med Rpha10 innan, har en Shoei gt-air också. Gillar HJC bättre, mindre vindkänslig, sitter bra på mitt huvud, väldigt lätt. Funkar bra för mig, ska jag köra fort (150+) under längre tid så använder jag pluggar, annars inte.
Nya HJC med Star Wars och Marvel grafik är grymma (men aningen dyra)
2 saker som kunde varit bättre, lite högt ljud i den jämfört med Shoei samt att jag saknar inbyggt solvisir, drygt att byta mellan mörkt och ljust visir.
Denna hade jag helt missat tills jag såg en i Verona för ett par veckor sen. Sjukt läcker!
http://www.bmw-motorrad.se/se/sv/bike/heritage/rninet_urbangs/rninet_urbangs_overview.html
Inte heller sett! GRYM! Fasen vad BMW släpper många läckra byggen.
Älskar 'stor-enduro's'. Blir sugen på att lägga långa stående sladdar på gruset...
Är i New York på semester och gick av slump förbi en BMW mchandlare.
Tittar till och ser den ballaste bumse jag sett! Någon projekthoj som blivit ovanligt lyckad tänker jag. Tittar lite till och ser två st till exakt likadana
Antar att den finns även i Sverige?
Den är också asball.
I samma serie som offroad-hojen @Fryken visade bild på några poster upp.
Retro-linjen är verkligen lyckad!
Skönt att även tüskarna kan få inspiration från andra...Är i New York på semester och gick av slump förbi en BMW mchandlare.
Tittar till och ser den ballaste bumse jag sett! Någon projekthoj som blivit ovanligt lyckad tänker jag. Tittar lite till och ser två st till exakt likadana
Antar att den finns även i Sverige?
Har haft en Tiger. 3-cylindrar är en lysande kompromiss som ger mer bottendrag än en radfyra och mer varvvillighet än en Twin. Rekommenderas!Någon med erfarenhet av Triumph Sprint? Funderar på att byte från twin till 3 cylindrar, men tvekat lite. Det får bli någon sport tourer pga av premien. Kanske något annat förslag på rolig hoj med låg premie? Budget är max 50 000.
Har varit och är nog fortfarande helt såld på Guzzi. Var sjukt när att bli med en 1100 sport för några år sedan.Skönt att även tüskarna kan få inspiration från andra...
Det är väl Ola Stenegärd som ligger bakon RnineT, har jag för mig, ja.Har varit och är nog fortfarande helt såld på Guzzi. Var sjukt när att bli med en 1100 sport för några år sedan.
Men det vitte 17 om tyskarna hämtat inspirationen just där? Är det inte förresten en svensk som designat den BMW:n?
Menar du Daytonan eller fanns det en singel 1100?Det är väl Ola Stenegärd som ligger bakon RnineT, har jag för mig, ja.
Guzzi är tuffast. Jag har skruvat mycket Guzzi, och vill färna ha en!
En 1100 sport monoposro sålde jag (på firma) för några år sedan, vilken maskin!
Vad blir det istället?Har typ beslutat mig för att sälja min Thruxton så letar du en sådan så PMa.
Har snöat in helt på nya "vintage" inspirerade caféracers. Men det är lite som att köpa en ny klocka med fejkpatina etc. Är det lökigt att moppa runt på något liknande detta? Bmw:n är väldigt mild i sammanhanget med triumph bobbern kittlar mig något oerhört.
Ingen hoj i alla fall, nån klocka kanske.Vad blir det istället?
Även jag snöade in på Triumph Bobbern då den är riktigt cool.Har snöat in helt på nya "vintage" inspirerade caféracers. Men det är lite som att köpa en ny klocka med fejkpatina etc. Är det lökigt att moppa runt på något liknande detta? Bmw:n är väldigt mild i sammanhanget med triumph bobbern kittlar mig något oerhört.
BUT WHYYYYYY?!??Ingen hoj i alla fall, nån klocka kanske.
Jag kör ju ingenting, kör typ 100mil/år.BUT WHYYYYYY?!??
Allt slutar alltid med HD, lika bra att börja med det direktÄven jag snöade in på Triumph Bobbern då den är riktigt cool.
Jag var och provkörde den men kom inte riktigt överens med sittställningen.
Den kändes inte helt 100 så det slutade med en HD istället.
Är man kort så kan nog bobber vara perfekt!
Hmm Aa då förstår jag dig bättre.Jag kör ju ingenting, kör typ 100mil/år.