• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora MC-tråden.

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Kul att "se" dig mannen, trodde du lämnat oss
Tack! Tobbe-i-Etuna PMade faktiskt mig för någon månad sedan och frågade vart jag tagit vägen...sanningen är den att jag var på resa i februari och tänkte publicera ett reserepotage med tillhörande sköna klockbilder sen drog det ut på tiden och jag bestämde mig för att inte skriva innan jag tagit tag i det men nu när denna tråden skapades kunde jag inte hålla tillbaka haha!

Nå, OT Wii känner du till talesättet? (appropå att bli skjutsad).
 

Wi

NLA
2-Faktor
Tack! Tobbe-i-Etuna PMade faktiskt mig för någon månad sedan och frågade vart jag tagit vägen...sanningen är den att jag var på resa i februari och tänkte publicera ett reserepotage med tillhörande sköna klockbilder sen drog det ut på tiden och jag bestämde mig för att inte skriva innan jag tagit tag i det men nu när denna tråden skapades kunde jag inte hålla tillbaka haha!

Nå, OT Wii känner du till talesättet? (appropå att bli skjutsad).

Well, välkommen tillbaka..
Kan inte talesättet, men säkert något med din kul att göra? Iom bitch
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Pendlarhoj

ImageUploadedByTapatalk1416342751.103374.jpg



 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1416342213.865605.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1416342213.865605.jpg
    110.4 KB · Visningar: 102

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Några från i somras. Satan vad sugen jag blev på att köra nu, speciellt efter att jag var förbi förrådet idag.

IMG_6792.jpg
IMG_6759.jpg
IMG_6753.jpg



Planen för i vinter är att sänka den, ny sadel och ny baklampa och blinkers.

Underbara bilder! Förstår dock inte din fascination för att köra utan handskar. En fot kan man väl i värsta fall klara sig utan men att mista fingrarna känns komplicerat.
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Jag har en Heuer som du trånar efter och en Triumph som du också har haft (flera t.o.m.), ditt uppnosiga lilla yngel.

Nä jag hade riktig Triumph och inga låssasgyttjespridare. De var även köpta nya av mig.. En Bloor Tiger blir aldrig vintage! Heuern vill nog varken du eller jag tala om..


Ditt gubbslem!
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
När vi sågs och snackade mc på 1 års festen körde jag en bobber stukad och konverterad Sporre men köpte en smått bagger inspirerad Electra för någon månad sedan, den är kunglig!
Wii ta kortet nu så kan du köpa Sporren av mig ;)

Fan vad kul! Tokdiggar street glide apropå bagger men lite för mycket stålar tyvärr.
 
Topp