• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora MC-tråden.

Ministern

Founder
2-Faktor
Inte vet jag men Victory Highball tycker i alla fall jag är rätt sexig...

highball.jpg


highball2.jpg

Det är den finaste Victoryn
 

ollkli

Rolex
2-Faktor
Sen om någon tog illa upp så var det ingen kapning av Harley ;) Tycker bara att Victory är ett tufft alternativ. Grymt välbyggda maskiner med minimala till inga motorvibrationer osv.
 

mlundstrom

Cartier
2-Faktor
Ja för Harley är troget sitt koncept, det är ju knappast Ducati.
Hur menar du nu? Ducati har haft retrohojar i många år. Scramblern är en hyllning till en gammal hoj. Blir insteg istället för billiga monster t. ex. Många Harleyfantaster blev tokiga när man först började med gummiupphängda motorer o sen när v-roden kom... för att kunna ha råd med en racingsatsning krävs det att man har hojar som säljer - scramblern blir nog en succe. Man jar dessutom kvar high-end racinghojar iom Panigale R t.ex. Ducati har aldrig haft ett lika spännande utbud som de har nu.
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Hur menar du nu? Ducati har haft retrohojar i många år. Scramblern är en hyllning till en gammal hoj. Blir insteg istället för billiga monster t. ex. Många Harleyfantaster blev tokiga när man först började med gummiupphängda motorer o sen när v-roden kom... för att kunna ha råd med en racingsatsning krävs det att man har hojar som säljer - scramblern blir nog en succe. Man jar dessutom kvar high-end racinghojar iom Panigale R t.ex. Ducati har aldrig haft ett lika spännande utbud som de har nu.

Jag menar exakt det jag skrev, retro hoj är nytt för Ducati även om det funnits ett par år. De hängde på Traja och japanerna och vad är detta?



Ett tolkning av v-rodden..
image.jpg
 

Viktor.L

Cartier
2-Faktor
Kör
Jag åker omkring på en KTM SMC 690, fler som kör motard? :)

xeIkJjD.jpg
körde 625 smc i 2 år innan men blev att byta förra säsongen för att prova på rad 4. En CB1000R inhandlades. Dock bytte jag jobb i samma vända så tiden för hoj åkandet har reduceras kraftigt. Blir kanske att byta tillbaka till motard då dem är billigare i ägande och ärligt talat nog det roligaste man kan köra med två hjul :)!
 

Hoarz

Cartier
2-Faktor
Sugen på en SMC 690. Men får se vad det blir i vår. Lär glida runt på min ER6a tills jag hittar något annat jag vill ha.
 
Topp