• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora MC-tråden.

MrJL

Omega
2-Faktor
Posörhoj som solar i slänten! :D
image.jpg
Ajajaj, hoppas allt gick bra trots allt. Tråkigt när det händer. Men som du säger så funkar silvertejp i alla lägen. :)
 

alfgren

Rolex
2-Faktor
Skulle inte vara så orolig för det. Jag har haft min hoj i city varenda dag mellan apr-sep i 4 år. En enda incident har hänt. Vet inte exakt vad som hände, misstänker att en annan hoj föll på min men det var inte så tydligt eftersom min var rest igen, dock med trasig backspegel och ett par repor på tanken. Gick lyckligtvis att dölja med en tankpad :)
 

Bender

Cartier
Min har klarat sig i tre år. Du kanske bor på söder eller i city? Tilläggas bör är att jag fått tre Speed Triples stulna innanför tullarna, min granne fick sin GSX stulen och min polare den första Speed Triplen.
Nej jag bor utanför tullarna och har bara haft en incident med sönderbrytet tändningslås. Sen är det f.n aldrig kul när tjuven är framme och tjuvar...
 

Zingo

Rolex
Med tanke på p-avgiften på gata för hoj så känns garageplats ganska motiverat, blir ju typ bara en parfymdinka i extra avgift per år.
 
Topp