• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora MC-tråden.

Breakout

Omega
4209c7d19a092366c57fd1a06c1f2392.jpg
Grattis till en grym hoj, & jag ställer mig på den sidan som tycker du ska ha kvar kåpan! :cool: Men så kör jag ju själv en Street Glide.. :D
Håller med! Behåll kåpan! Ser bra ut!=)
Annars kan du alltid köpa bygga om den till en bagger..=)
 

Harley

Omega
Tog årets första hojtur precis.
Glömde dock ta bild!
Blev en liten sväng i stan och sen......
Upp till Probike & lämna den för nu är det officiellt. Min nya hoj har precis rullat av tillverkningsbandet & landar i Sverige om ca3v. :D Beställde en till Street Glide Special. En -17 med nya 107'motorn. Pirrrar i magen av längtan! :)
IMG_7486.PNG
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Tog årets första hojtur precis.
Glömde dock ta bild!
Blev en liten sväng i stan och sen......
Upp till Probike & lämna den för nu är det officiellt. Min nya hoj har precis rullat av tillverkningsbandet & landar i Sverige om ca3v. :D Beställde en till Street Glide Special. En -17 med nya 107'motorn. Pirrrar i magen av längtan! :)
IMG_7486.PNG
Körde du HD i januari :eek:
Var bor du?
 

Breakout

Omega
Tog årets första hojtur precis.
Glömde dock ta bild!
Blev en liten sväng i stan och sen......
Upp till Probike & lämna den för nu är det officiellt. Min nya hoj har precis rullat av tillverkningsbandet & landar i Sverige om ca3v. :D Beställde en till Street Glide Special. En -17 med nya 107'motorn. Pirrrar i magen av längtan! :)
IMG_7486.PNG
Stort grattis till nya hojjen!=)
Här kör vi skoter och hjuling för fullt, is och snö på vägarna.. Längtar efter jag får ta fram H-Dn igen..
 
Topp