• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora Rubber B tråden

Torsten

Vacheron
2-Faktor
Nu finns gummin från Rubber B till Rolex Sky-Dweller :)

Rolex%20SKyDweller%20Strap__0.jpg


http://rubberb.com/en/rolex-watch-band-products/skydweller-vulchromatic®
 

Tre333

Cartier
Någon som köpt rubberb armband direkt från dess hemsida och vet om jag måste betala någon tull och/eller moms för att få den levererad t Sverige?
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Hej alla!
Köpte precis en GMT C där säljaren har installerat en Rubber B.
Är det rätt installerat? Hur får man loss skiten? Jag antar att springbaren är gömd där någonstans, hm...

IMG_8616.JPG
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Kan någon svara på var jag hittar ett spänne (gärna med glide-lock) till rubber b? Vill inte använda original. 116610LN snackar vi om.
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Klart man använder original och inte något aftermarket..
Det är sällan, men ibland vill jag gärna känna mig lite smutsig & då åker gummi alltid på. Det är då ofta hårt & hänsynslöst, våldsamt med andra ord & kan lämna kvarstående men om jag inte använder gummi just där & då. Därför känns det vettigt att inte använda original-spännet.
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Det är sällan, men ibland vill jag gärna känna mig lite smutsig & då åker gummi alltid på. Det är då ofta hårt & hänsynslöst, våldsamt med andra ord & kan lämna kvarstående men om jag inte använder gummi just där & då. Därför känns det vettigt att inte använda original-spännet.
Haha, fel person att tala med gällande smutsigt, hårt och hänsynslöst då du nog vet vad min sub genomgått, utan problem.. :)
 
Topp