• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora semmeltråden! (och nåt keffigt om äckliga borgare och rolex etc gäsp...)

Axiom

Panerai
2-Faktor
Förstår inte riktigt trådtiteln, det är ju tydligt att den här tråden handlar om semlor. Försök hålla er till det, tack!

OnT: Finns det någon speciell årgång av semla som är att föredra? Hur bedömer man skicket på vintage?
 

BadkarsPiraten

Vacheron
Fattar inte hur man kan vara borgare och stödja barnarbete :mad: Det äcklar mig :rage:


Barnarbete är ju grymt.
Klockor är små, barn har små fingrar.
Klockor är dyra, barn är billiga.
Barn kan förnyas mycket enkelt medans en vuxen kan ta över 20 år innan den kommer in ordentligt för produktion, ett barn bara 6 år duger bra.

Jag tror du inte vet vad du pratar om för barnarbete är ju bara bra.
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Mer riktig än dig din posör :rage:

Halleluja, prisa gud!
25716844.jpg
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Ooooo så rädd jag blir :nailbiting::facepalm::hilarious:
Bara dra! Du är inte det första trollet här, och långt ifrån det bästa. Kanske till och med det sämsta. Det enda du gör är att stjäla tid och sabotera. Kom gärna tillbaka när du har råd med en Rolex, eller helt enkelt kan uppföra dig någorlunda.

OnT: Semlor är smarriga. Passar nästan bäst under juletid.
 

Savagear114

Rolex
2-Faktor
Finns mycket goda semlor på Systrarna Eriksson i Västerås för den som har vägarna förbi. Kan inte sova nu då suget efter semla blivit allt för stort..
 

Noami

Cartier
Av någon okänd anledning smakar mindre semlor oftast bättre. Kanske är det som så att man vet att det finns en mindre mängd att njuta av. Således njuter man mer per tugga.
Men å andra sidan gillar jag också att frossa på ICAs semlor fastän njutningen inte är av samma grad, kanske blir man smått berusad av allt socker?
semla_0.jpg


VS

10354365_1426513547618598_680943180_a.jpg
 

FilipF

Vacheron
2-Faktor
En fördel med vetekatten är att dom erbjuder inte bara semlor utan även glutenfria, laktosfria och nöt/mandelfria (hur nu än det funkar?) väldig goda alla sorter.

Sen vill jag slå ett slag för Lundbers i Gröndal-Stockholm. Vet inte vad han har för klocka, men semlor kan han helt klart göra i alla fall!!
 

WHU

Panerai
2-Faktor
Fan va man missa mycket här, bara för man får för sig att sova lite på natten......
 
Topp