• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om Sommarklockor 2017

Ville_W

Rolex
2-Faktor
Nu är det väl hög tid att börja fundera på vilken som ska få vara 2017 års Sommarklocka, Badbeater eller Dykardinka..?!

Vilken blir Din Sommarklocka?
Vilken blir 2017 års Sommarplåga, dvs den hypade som alla ska ha..??

swimming-pool-architecture-interior-design-summer-swim-wallpaper-6.jpg
Förresten, du har väl din säkrad redan;)

På gummi vid poolkanten och solnedgång. Somrigt så det räcker och blir över.
IMG_4429.JPG


I tuffare miljö på cordura
IMG_4153.JPG
 
IMG_0912.JPG

Detta får bli sommarklockan för mig. Jag har fan inte ens haft möjligheten att se den i riktigt soljus än sedan jag köpte den då denna årstid aldrig verkar ta slut?!
Antar att den glimmar rätt bra i solen, eller vad säger du @aleks som själv har bevittnat det? Jag hoppas att jag har något att se fram emot iafl :cool:
 

aleks

Aka Wi
2-Faktor
IMG_0912.JPG

Detta får bli sommarklockan för mig. Jag har fan inte ens haft möjligheten att se den i riktigt soljus än sedan jag köpte den då denna årstid aldrig verkar ta slut?!
Antar att den glimmar rätt bra i solen, eller vad säger du @aleks som själv har bevittnat det? Jag hoppas att jag har något att se fram emot iafl :cool:
Den som väntar på något gott.. Sommardinka deluxe!

IMG_8192.JPG
 

Pete11

Vacheron
2-Faktor
Om jag fick bestämma skulle jag plocka upp en beg Planet Ocean i skönt använt skick till bra pris. Men.. Så blir det nog inte.
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
IMG_0912.JPG

Detta får bli sommarklockan för mig. Jag har fan inte ens haft möjligheten att se den i riktigt soljus än sedan jag köpte den då denna årstid aldrig verkar ta slut?!
Antar att den glimmar rätt bra i solen, eller vad säger du @aleks som själv har bevittnat det? Jag hoppas att jag har något att se fram emot iafl :cool:
Ouff! Får min att framstå som en junior, mkt vettig.
 
Topp