Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Storlekar på Panerai straps ?

Diskussion i 'Hemslöjd, modd och fix' startad av Tunan, 5 juli 2014.

1. Tunan
    Trådstartare

Tunan Bonde

Hej.

Har funderat på att börja göra lite egna straps efter att jag blivit inspirerad av alla som håller på här på forumet.
    Jag har köpt en del verktyg för ändamålet och här om dagen var jag till Tärnsjö och köpte på mig en del läder.

Tänkte främst inrikta mig på att göra Panerai straps, har nu lite funderingar om någon har original mått på de olika strapsen till de olika modellerna ? så att man har något att utgå ifrån.

Skulle vara kanon om det fanns väldigt detaljerade skisser där man exempelvis ser längd mellan håle,bredd på hålen osv.

2. cheepo63

cheepo63 Läderjesus

Från:
    Strängnäs
  3. Tunan
    Trådstartare

Tunan Bonde

Tack för infon. Någon som vet mått på 47mm ?

4. Onelund

Onelund Biskop

Från:
    Småland
    27/22 eller 26/22 på Radiomir 47mm

5. Tunan
    Trådstartare

Tunan Bonde

Ok nu har jag fått klart för mig hur 47mm ska se ut, dock saknar jag några mått om någon som har ett strap kanske kan fylla i så skulle jag vara tacksam.