Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Stort men angenämt problem!!

Diskussion i 'Diskussion' startad av Aron, 5 oktober 2012.

1. Aron
    Trådstartare

Aron Stadsbo

Från:
    Borås
    Jo det visade ju sig att min partner/särbo/pojkvän, eller vad man nu kallar det fyllde år idag, någonting som jag hade full koll på för ett par veckor sen glömde bort totalt men blev påmind om igår att det var idag...
    Så vad ska man köpa?? En klocka naturligtvis :)
    Så jag åkte och köpte den här och i bilen på vägen hem tänkte jag att jag kan ju i alla fall prova den... bad mistake för nu vill jag ju behålla den :? Så det fick bli ilfart in till Mediamarkt och köpa lite kameraprylar i stället :D
    Tror jag har räddat situationen nu, jag behåller Seikon och presenten är fixad, men kanske jag ger bort min Seiko cronograf som en liten bonus, får se, den primära funktionen har jag ingen glädje av med den ändå, då jag har förbenat svårt att se vad klockan är på den :lol:

2. max

max Dancing Queen

Från:
    Kungsholmen
    hahahaha annars är det ju en kanonidé att köpa saker som du kan låna av honom :lol:

3. RicVin

RicVin Mr fredagsmys

:lol: Klockrent!!...

4. Aron
    Trådstartare

Aron Stadsbo

Från:
    Borås
    hehe jo det är sant men jag tänkte att denna seikon får bli nya jobbarklockan, plus att vi har väldigt olika storlek på handled så man måste antingen ha Nato på den eller ett jädra skiftande i storlek på länken... bättre att han lånar av mig när jag har Nato på den ju :D

5. Dubbes

Dubbes Borgare

Från:
    Stockholm
    Haha! Det var de bäst jag har hört på länge! Skaffa ett NATO-band och låna den friskt.

6. Denke

Denke Drottning Kristina Admin

Från:
    Stockholm
    +1 på nato! (slänger jag in, lite otippat...) ;)

Mårtenssons ur Brookfield