• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stort men angenämt problem!!

Aron

Omega
Jo det visade ju sig att min partner/särbo/pojkvän, eller vad man nu kallar det fyllde år idag, någonting som jag hade full koll på för ett par veckor sen glömde bort totalt men blev påmind om igår att det var idag...
Så vad ska man köpa?? En klocka naturligtvis :)
Så jag åkte och köpte den här och i bilen på vägen hem tänkte jag att jag kan ju i alla fall prova den... bad mistake för nu vill jag ju behålla den :? Så det fick bli ilfart in till Mediamarkt och köpa lite kameraprylar i stället :D
Tror jag har räddat situationen nu, jag behåller Seikon och presenten är fixad, men kanske jag ger bort min Seiko cronograf som en liten bonus, får se, den primära funktionen har jag ingen glädje av med den ändå, då jag har förbenat svårt att se vad klockan är på den :lol:
 

max

Dancing Queen
hahahaha annars är det ju en kanonidé att köpa saker som du kan låna av honom :lol:
 

Aron

Omega
max skrev:
hahahaha annars är det ju en kanonidé att köpa saker som du kan låna av honom :lol:
hehe jo det är sant men jag tänkte att denna seikon får bli nya jobbarklockan, plus att vi har väldigt olika storlek på handled så man måste antingen ha Nato på den eller ett jädra skiftande i storlek på länken... bättre att han lånar av mig när jag har Nato på den ju :D
 
Topp