• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Stowa Flieger no logo

bullen

Cartier
Måste tyvärr göra mej av med denna klocka som jag inhandlade i augusti från en säljare på watchuseek.
Länk till orginalannons: http://forums.watchuseek.com/f29/fs-stowa-flieger-klassik-40-no-logo-no-date-sold-3464841.html

Klockan är från April 2014 och är i ett mkt bra skick. Det är modellen utan logga och datum men med en FI 23883 ingravering på sidan (extra tillval hos Stowa som kostar ca 80€)
Köpte ett orginalband från Stowa samtidigt som såklart ingår. Skickar även en stowa-bok som jag fick för att jag var med i undersökning på deras hemsida.

Pris: 6500kr inkl rek frakt alt f2f i Västerås.

IMG_4312[27].JPG

IMG_4275.JPG

IMG_4188[28].JPG
 
Senast ändrad:
Topp