• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Streetwear-tråden

aleks

Aka Wi
2-Faktor
9894_2cf9241227-_g6a4614.jpg


https://www.nittygrittystore.com/men/trousers/slim-fit-fatigue-pants-green#page=2
Alldeles för baggy imo
 

Harley

Omega

aleks

Aka Wi
2-Faktor
#TBT

Hittade dessa när jag rensade lite i garderoben. Säkert typ 10 år gamla. Ijin Material, populära i samma veva som Evisu (vilka förövrigt gör rätt schyssta grejer fortfarande). Verkar dock ha försvunnit helt. Evisu säljs ju fortfarande (dock inte i Sverige?)

IMG_9110.JPG
 

Case

Panerai
Bra trådstart! Ett alternativ för oss som inte gillar schtek eller vill se ut som gamla gubbar från Italien ;)

Framför allt kanske ni som läser den här fattar plaggen jag försöker kränga :D
 
#TBT

Hittade dessa när jag rensade lite i garderoben. Säkert typ 10 år gamla. Ijin Material, populära i samma veva som Evisu (vilka förövrigt gör rätt schyssta grejer fortfarande). Verkar dock ha försvunnit helt. Evisu säljs ju fortfarande (dock inte i Sverige?)

IMG_9110.JPG
haha shit, den tiden kommer man ihåg. När alla sprang runt i evisu.. Men inte fan är dem så snygga :banghead:
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Dom där ser ut att vara Precis min stil! Hur är dom i stl? Hittar inget om passform? Loose fit, regular osv. Passar dom även en som inte har storkben? Tränar en del & tyvärr är det jättesvårt att hitta byxor som funkar utom Gasp & Better Bodies då.
Tror dem räknas som slim fit, men jag tycker inte dem sitter så värst tight! nu är jag förvisso ganska klent byggd men ändå :)
 
Topp