• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Streetwear-tråden

KenKun

Patek
2-Faktor
KAWS :)

IMG_4039.JPG
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Aha, jag brukar köra L på det mesta, men på den Alex har var jag tvungen att köra XL :)
Beställde XL även på denna, för att safe:a.
Märkligt. För mig var det precis tvärtom. Jag brukar ha M i allt men fick köra S i denna. Aleks beställde också M först men var alldeles för stort så han köpte två S istället där den enda S var för stor och den andra satt bra. Konstigt att det varierar så mycket :)
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Märkligt. För mig var det precis tvärtom. Jag brukar ha M i allt men fick köra S i denna. Aleks beställde också M först men var alldeles för stort så han köpte två S istället där den enda S var för stor och den andra satt bra. Konstigt att det varierar så mycket :)
Så random. Kanske något med tjej sizes på vissa.
 
H

Hysteria

Guest
Känns som rätt tråd att fråga i.
Såg denna på Zalando för typ 3 år sedan. Dum som man är klippte jag den inte. Någon som vet var jag kan få tag på en?
Iceberg round neck mickey print black (alt röd)
iceberg-round-neck-mickey-print-black-t-shirt-p3685-18156_zoom.jpg
 
Topp