Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Stretchad marknadsföring av Tudor på Blocket...

Diskussion i 'Diskussion' startad av JS, 7 april 2013.

1. JS
    Trådstartare

JS Friends of KS

Mig veterligen har inga Tudor-kronografer 4030/4130-urverken i sig utan snarare ETA 7750 alt ett Valjoux

Kanske inte hela världen, men tycker det är lite fräck att påstå något sånt. Må vara av okunnighet men faktum kvarstår, säljaren säljer nått som inte finns...

http://www.blocket.se/goteborg/Tudor_79 ... ?ca=11&w=3

2. Rber

Rber Biskop

Många vill nog spela på Rolex varumärke så långt det bara går tyvärr.

Kom dessa i en Rolex-box så sent som 2000-tal? När började man med egna boxar?

3. Spencer

Spencer Gustav II Adolf Admin

Ja du har helt rätt i verken och Tudor lådor har funnit mycket mycket länge..

4. JS
    Trådstartare

JS Friends of KS

Får väl hoppas att den som eventuellt köper klockan har bättre koll än säljaren själv...

Vad gäller box, jag har en riktigt ranglig röd Tudor-box jag fick med när jag köpte min Tudor Sub från 1970

Mårtenssons ur Brookfield