• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Strindberg

Strindberg

Patek
2-Faktor
Har gjort ett par affärer nu på KS, så jag lägger upp en sådan här tråd.
Skriv gärna något här om ni dealat med mig...
 

MickeJ

Panerai
Fick nöjet att göra en rem till herrn. Helt trevligt och smidigt, en hedersman. :)
 
Senast redigerad av en moderator:

Daedalus

Rolex
2-Faktor
Har sålt en klocka tIll denna herre utan några som helst problem.

Pengar fanns snabbt på kontot och frågor och svar sköttes smidigt.

En klockren köpare!
 

JoakimS

Panerai
Paneristi
2-Faktor
Riktigt trevlig kille som var väldigt givmild och gav bort ett armband + spänne till min certina 18k klocka. Försökte visa samma givmilda sida tillbaka. Tack för dajmen också!
 

Minuteman

Rolex
Köpt en vintage Omega från herrn.
Riktigt trevlig och smidig.
Helt klart en goodguy!
 
Senast redigerad av en moderator:

Moorflax

Patek
2-Faktor
Lite frågetecken kring den klocka jag köpte men herrn rätade ut dessa och allt sköttes väldigt snyggt!
En hedersman som rekommenderas!
 
Senast redigerad av en moderator:

Ernesto

Patek
2-Faktor
Min pappa har köpt en trike i 120k-klassen av Strindberg.

Både mamma och pappa, som träffade honom, är mycket nöjda. Denna gentleman hämtade och lämnade på tågstationen, bara en sån sak!

Väldigt kunnig och trevlig. Så bra att mamma gav honom en kram!
 

-JL-

Rolex
2-Faktor
Köpte en Lagonda och allt fungerade friktionsfritt.
Trevlig, tydlig kommunikation, bra pris och en klocka som lever upp till förväntningarna.

Finns inget att klaga på så en solklar rekommendation från min sida.
 

BOTL

Panerai
Mycket trevlig kille som jag lyckas övertala till ett par mandates och fika :D vilket i sin tur också lett till ett par trades. 100 goodguy. Allt har fungerat exemplariskt.
 

PJW

Audemars
2-Faktor
Sålt en ~2k klocka till herrn. Smidigt, trevlig och lätt att ha å göra med. Gör gärna affär igen!
 

Savagear114

Rolex
2-Faktor
Vi brukar prata om KS-andan här på forumet. @Strindberg är verkligen en av dem som håller denna vid liv!
https://klocksnack.se/threads/hjälp-med-vintage-omega-damklocka.71383/
I ovanstående tråd söker jag hjälp för att rädda en kollegas ofungerande klocka. Strindberg erbjuder sig genast att hjälpa till med donatorverk om det är något trasigt. Tack vare delar från honom är nu klockan servad och de trasiga delarna utbytta.
Stort tack för hjälpen och din vänlighet!
 
Senast redigerad av en moderator:

Brunleif

Panerai
Andra affären med Strindberg, väntar fortfarande på att jag ska ta tag i mig själv och besöka honom. Som vanligt supersmidig i kommunikationen! Rekommenderas verkligen!
 
Topp