• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Strindberg

Cryssarn

Rolex
Köpte en Breitling av Strindberg. Snabb leverans, svarade snabbt och bra på frågor, bra paketerat och klockan var precis som han beskrivit den. Utan tvekan en Goodguy.
5 av 5 ankarvingar
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Gjort en föredömlig bytesaffär.

Rakt igenom angenämt!
 

mofo

Audemars
2-Faktor
Köpt ”lifestyle”, mycket trevlig i konversationer, svarade snabbt och bra på alla frågor, skickade även snabbt.

Tack för en bra affär.
 

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Köpt en grymt fin Aquastar dykare av @Strindberg
Allt enligt annons, super trevlig med gott snack och snabb leverans! Vad kan man mer kräva?
Helt klart en super GoodGuy! :)
 

Weberg

Audemars
Sålde en vintage Bratte till nämnda herre vilket var en alltigenom smidig och angenäm affär. Rekommenderas varmt!
 

Corgi

Rolex
2-Faktor
Köpt en klocka F2F av @Strindberg, en trevligare klockrelaterand stund har jag mycket svårt att tänka mig. Stort tack, hoppas vägarna korsas igen.
 
Senast ändrad:

Burnman

Audemars
2-Faktor
Fick hjälp av den mycket trevliga herr Strindberg med att värdera lite arvegods. Fick både snabb, trevlig och värdefull hjälp. När jag sen skulle betala för Strindbergs tjänster ville han istället att jag skulle ge ett bidrag till bcf. Både hjälpen jag fick samt önskemålet om bcf gör Strindberg till en 100% goodguy enligt mig.
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp