• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Strul med webbhotell

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
[stryk]Hej!

Vissa av er märker det, andra inte.
Ibland går sidan ner i runt 4-5 min, man möts av ett SQL-fel. Detta har hänt 2 gånger (vad jag vet) under den tid vi varit igång.

Detta ligger hos webbhotellet.
Självklart inte acceptabelt, och det ska vi göra något åt. Det blir antagligen en flytt till annat webbhotell som orkar med lite tyngre trafik.
Vi med klock-abstinens ska inte behöva lida p.g.a. taskig teknik.

Jag ber er att hålla ut.

Om det (ta i trä) skulle hända igen, ta en kopp kaffe, testa sedan igen 5-10 min senare.[/stryk]

Här finns inget att se, rotera!
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Men snälla @daviden vi kan ju inte erkänna officiellt att vi har strul med webhotellet. Det är ju emot vår nordkoreanska informationspolicy.

Det som daviden menar egentligen är alltså:

Det fungerar 100%. Den som påstår annorlunda har fel.

:mrgreen:
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Denke skrev:
Men snälla @daviden vi kan ju inte erkänna officiellt att vi har strul med webhotellet. Det är ju emot vår nordkoreanska informationspolicy.

Det som daviden menar egentligen är alltså:

Det fungerar 100%. Den som påstår annorlunda har fel.

:mrgreen:
Så! ;)
 

Tigerrrr

Rolex
2-Faktor
Men snälla @daviden vi kan ju inte erkänna officiellt att vi har strul med webhotellet. Det är ju emot vår nordkoreanska informationspolicy.

Det som daviden menar egentligen är alltså:

Det fungerar 100%. Den som påstår annorlunda har fel.

:mrgreen:

En klockrent perfekt liknelse.
 
Topp