• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Studentpressent!

WBergdahl

Panerai
Hallå där!

Är helt ny här på forumet, så detta blir första inlägget. Jag hoppas på seriösa svar! :)

Jag är ute efter en studentpressent, med en budget på ca 30000kr.
Det finns några krav.
  • Ingen Rolex
  • Inget begagnat
  • Inget läder/gummi/nato
Jag hoppas att ni kan hjälpa mig att hitta något :)
 

Charles_

Rolex
Hallå där!

Är helt ny här på forumet, så detta blir första inlägget. Jag hoppas på seriösa svar! :)

Jag är ute efter en studentpressent, med en budget på ca 30000kr.
Det finns några krav.
  • Ingen Rolex
  • Inget begagnat
  • Inget läder/gummi/nato
Jag hoppas att ni kan hjälpa mig att hitta något :)
Kanske finns en miljard olika alternativ. Du får nog specificera dig lite mer :)
 

WBergdahl

Panerai
Omega Speedmaster, Aqua Terra eller Seamaster kanske? Det är de två första där jag hade sprungit och klämt på med Din budget... :)
Jag måste säga att jag faktiskt har varit och testat en Seamaster 300m, och gillade den rätt mycket!
Finns det något i liknande stil, som inte är lika "vanlig"? :)
 

meuller

Omega
Någon planet ocean går väl under ditt budgettak. Kan väl inte påstå att den är så ovanlig dock. Personligen tycker jag man får mycket roligare klockor beg för den pengen. 30k känns som lite mellanting. Över tag mm, under sport rollar, panerai osv.
 

4cie

Rolex
2-Faktor
En Omega SMPC (212.30.41.20.01.003) lär du med lätthet kunna pruta ner under 30 hos en AD.
Jag hade dock valt en Speedmaster 3570-modellen. Tidlös klassiker som kommer att åldras värdigt.
 

max

Dancing Queen