• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stulen Omega Seamaster 300 Master

Wictor

Omega
IMG_5859.PNG
Idag hände de som inte får hända...
Har aldrig med mig mina klockor till gymmet men kom direkt från jobbet så hade på mig min Omega. När jag kom tillbaka till omklädningsrummet var allt som vanligt, låset satt på som det skulle men både klockan och mitt gymkort var borta...

Vet såklart om att de är ens egen ansvar men är så jäkla trist och de var verkligen bara ute efter klockan då både en dyrare plånbok, bilnycklar samt Iphone fanns kvar i väskan.

Detta hände på Nordic Wellness Odenplan, läste att det hade hänt en annan medlem här på KS på SATS Fridhemsplan så känns inte alls bra :(

Omega Seamaster 300 Master Co-axial utan länk, satt på Bond-nato.
Årsmodell 2015
Serienr: 874485**
Kännetecken: Har små märken kl 6 och 11

Skulle någon höra någon om en Omega får ni gärna höra av er!
 
Senast ändrad:

Hugii

Audemars
Trist.
Underlättar om du lägger in lite bilder och skriver ut hela eller delar av serienummret.
 

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
Tråkigt att höra..

Men hmm, gym alltså.. Vem ser klockan? Någon i personalen? Eller tränar det några låsdyrkare på varje gym? Man behöver väl minst ett gymkort för att komma in i omklädningsrummen va?
 

Wictor

Omega
Tråkigt att höra..

Men hmm, gym alltså.. Vem ser klockan? Någon i personalen? Eller tränar det några låsdyrkare på varje gym? Man behöver väl minst ett gymkort för att komma in i omklädningsrummen va?

Man kan smita förbi receptionen om det är mycket folk och sen är det frittfram till omklädningsrummen...
 

Linkan

Rolex
Så sjukt tråkigt.. gymmar själv på NW Odenplan trodde aldrig det kunde ske där. Hoppas du får tillbaka den
 

P-vakten

Patek
2-Faktor
Det är så tråkigt. Nu har det varit riktigt mycket stölder senaste vecka. Keep your stuff close and dont trust anyone...

Sjukt synd att du ej hann se den andra tråden innan det hände. Jag hoppas verkligen nu att alla här på KS tänker till en extra gång innan ni lämnar ifrån er era värdesaker!! Det gör åtminstone jag. :(
 

Aerospace

Panerai
2-Faktor
Verkligen tråkigt att höra!:(.......det finns inte ett tillräckligt ordförråd med svordomar när sådant sker......och det är ju själva fan att inte folk kan skilja på ditt och mitt:rage::banghead:
 
Topp