• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stulen Omega

JohanHLM

Rolex
I helgen träffade jag en vän som jag inte hört av på någon månad och som vanligt när vi ses blev det lite klockdiskussioner. Tråkigt nog fick jag då veta att han haft inbrott i sin villa (närheten av Hässleholm) och att tjuvarna kommit över stereo, dator, IPad samt en Omega de ville prestige i gulguld. Ingen klocka som sitter på var mans hand så ser du en till salu eller blir erbjuden att köpa en utan box o papper så lägg ett PM.
Mivxlpw.jpg
 

Isodor

Audemars
Riktigt tråkigt att höra. Mina kondoleanser...

Jag ser jag något fuffens återkopplar jag självklart.

Tyvärr verkar ju inbrott öka lavinartat.. Hade inbrott på firman igår och polisen var jävligt nära på att lyckas fånga idioterna med hjälp av sökhundar..
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Riktigt tråkigt att höra. Mina kondoleanser...

Jag ser jag något fuffens återkopplar jag självklart.

Tyvärr verkar ju inbrott öka lavinartat.. Hade inbrott på firman igår och polisen var jävligt nära på att lyckas fånga idioterna med hjälp av sökhundar..
Drygt som fn
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
I helgen träffade jag en vän som jag inte hört av på någon månad och som vanligt när vi ses blev det lite klockdiskussioner. Tråkigt nog fick jag då veta att han haft inbrott i sin villa (närheten av Hässleholm) och att tjuvarna kommit över stereo, dator, IPad samt en Omega de ville prestige i gulguld. Ingen klocka som sitter på var mans hand så ser du en till salu eller blir erbjuden att köpa en utan box o papper så lägg ett PM.
Mivxlpw.jpg

Det är som sagt en ovanlig Omega så lite tur i oturen, och med det menar jag att chanserna ökar att den kommer tillbaka till den rätta ägaren!

Hoppas verkligen de löser sig! Skall vara vaken!
 

hublot

Omega
I helgen träffade jag en vän som jag inte hört av på någon månad och som vanligt när vi ses blev det lite klockdiskussioner. Tråkigt nog fick jag då veta att han haft inbrott i sin villa (närheten av Hässleholm) och att tjuvarna kommit över stereo, dator, IPad samt en Omega de ville prestige i gulguld. Ingen klocka som sitter på var mans hand så ser du en till salu eller blir erbjuden att köpa en utan box o papper så lägg ett PM.
Mivxlpw.jpg
väldigt trist men jag håller ögon och öron öppna i helsingborg
 

Jonte73

Audemars
I helgen träffade jag en vän som jag inte hört av på någon månad och som vanligt när vi ses blev det lite klockdiskussioner. Tråkigt nog fick jag då veta att han haft inbrott i sin villa (närheten av Hässleholm) och att tjuvarna kommit över stereo, dator, IPad samt en Omega de ville prestige i gulguld. Ingen klocka som sitter på var mans hand så ser du en till salu eller blir erbjuden att köpa en utan box o papper så lägg ett PM.
Mivxlpw.jpg
Fyf....n vad tråkigt, håller ögonen öppna och hör självklart av mig om den dyker upp.
 

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Tråkigt, när sådant inträffar, men med så många ögon öppna, kanske den dyker upp.
 

ranepaj

Omega
Hur vanligt är det att stöldgodset säljs i Sverige? Känns som man borde hålla koll på lite köp- och säljsidor i balkan. ;)
 
Topp