• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sub-c på Nato eller annat band, hiss eller diss?

Wiliamo

Panerai
Är supernöjd med det rubber b jag införskaffade till min sub från Viggo på Nymans för några veckor sedan. Mycket bekvämt och känns hemma på en dykare. Rekommenderas!
2016-05-01 21.21.11.jpg
Snyggt som fan! Passar mycket bra med Rubber B på sportrollar.
 

Platinum

Cartier

Joachim

Omega
Nato bandet på bilden som diskuteras ovan är säkerligen 5 år gammalt, varit med i alla världens hörn och i alla klimat. Klart att det slits på vägen, men jag är jättenöjd med @Singular natot och framför allt hans service nivå. Ytterligare en bild på en annan färg. Återigen Singulars

image.jpeg
 
Senast ändrad:

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Nato bandet på bilden som diskuteras ovan är säkerligen 5 år gammalt, varit med i alla världens hörn och i alla klimat. Klart att det slits på vägen, men jag är jättenöjd med @Singular natot och framför allt hans service nivå. Ytterligare en bild på en annan färg. Återigen Singulars

image.jpeg

Men alltså, låt oss få se fler bilder på den där Pepsin, gärna med nato på
:)
 

777CHRONOS

Cartier
Professional Dealer
Det är kul att dra på ett Nato ibland. Men klockan känns alltid bättre när man drar på länken igen.
 
Topp