• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Subb tuggar i sig skjortärmar?

Fast det är väl det den gör då en submariners bezel uppenbarligen inte lämpar sig väl till en skjortas manschett?

Jag röstar för att bära den som Colonel Kurtz, bezellös
1.jpg
ColKutz.jpg

The Horror!.. The Horror!..
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Vi kanske får väcka upp tråden om att gladpacka sin klocka, det känns helt klart applicerbart :D Det är ju uppenbarligen inte bara subb som äter skjortor.
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Tycker du den där tuggar så ska du INTE köpa en hög bratte med sylvassa "raiders" på glasringen. Det tuggar inte, det ÄTER skjortor. ;)
 

FilipF

Vacheron
2-Faktor
Men g*d.. detta problem har aldrig slagit mig.
Tänkt skaffa en sub, har alltid skjorta..

Dock oftast upprullade ärmar.. men ändå!

Fan va jobbigt!
 

månljus

Panerai
Inget illa menat TS (och alla ni andra som gillar Sub till kostym/skjorta) men något i mig gillar ändå det här fenomenet lite.
 

daveid

Cartier
2-Faktor
Tänk dig att förklara för gemene Svensson hur jobbigt det är när rolexen nöter sönderärmen på <insert high end shirt name>-skjortan. Krääääämigt. Lär åka på jante direkt ;)
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Tänk dig att förklara för gemene Svensson hur jobbigt det är när rolexen nöter sönderärmen på <insert high end shirt name>-skjortan. Krääääämigt. Lär åka på jante direkt ;)
Hahaha. Gillar också att många här i tråden är skadeglada samt selektivt undviker att läsa inlägg om att helt andra klockor och märken drabbas av samma sak :p
 
Topp