• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Subc eller day-date

Galaxy

Rolex
Vad gafflar ni om... Submariner? Det är klart du ska ha en DD! Klockan som har allt och lite till... Dessutom en beater som heter duga att gå till sjöss med i form av LLD! ;)

Denna trötta...
Rolex%20Submariner%20Date%20Ceramic.jpg


vs. DENNA!!
IMGP9968_1024.JPG


Pingar in Omen för säkerhet skull
 

BadkarsPiraten

Vacheron
DD utan tvekan.

Tycker du ska ha din LLD som vardagsbeater sen en DD när du vill känna dig extra shef.
En Sub blir du inte shef med. Du blir en subhuman (pun intented) ;)

Glöm en storsub och kör på en klocka som riktiga män bär. Kolla bara Tony Soprano ;)
 

Malcolm Y

Omega
Helt ärligt så tror jag inte du behöver oroa dig över storleken. 36mm är en klassisk herrstorlek som hållt i åratal. Både Submariner och Day Date är ikoner, ta den du helst vill ha direkt, annars kommer du garanterat vara på jakt igen inom kort.

image.jpg

image.jpg

image.jpg
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    115.3 KB · Visningar: 82

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Helt ärligt så tror jag inte du behöver oroa dig över storleken. 36mm är en klassisk herrstorlek som hållt i åratal. Både Submariner och Day Date är ikoner, ta den du helst vill ha direkt, annars kommer du garanterat vara på jakt igen inom kort.

image.jpg

image.jpg

image.jpg
Well. De två nedersta (Brad o gubben) på bild har DD2 på sig.... De är större än 36mm
 

Blomzan

Breitling
Fan trodde jag hade bestämt mig igår haha. Efter att ha sovit på saken är det jämtskägg igen mellan dom;)
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Tycker subben är mångsidigare, skulle kört på den. Jag vill ha en beater, finns ingen bättre än SubC i det avseendet.
 
Topp