• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

All gone

Släng/Skänk/Sälj


  • Totala väljare
    118

KenKun

Patek
2-Faktor
Haha, då är vi eniga i detta!

Men hur ser resterande samling ut?
En 114060 är ju ett komplement till alla samlingar, men inget som sticker ut.

Sålde precis min Sinn U1 SDR, annars har jag en PAM 562 och en Grand Seiko :)

FullSizeRender (4).jpg
FullSizeRender (5).jpg
 

Ponlarsson

Panerai
Gubb-rolle? Jag läser ingenstans i tråden att du en DJ på jubilee är ett alternativ :D

Nej men allvarligt, den svarta är väl den "tråkigaste" av dessa, även om jag tror att man många gånger kan känna att Hulken är lite för mycket.
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Behåll alla tre såklart! Och som flera redan har sagt är det bara att lägga till en 116619. Sen är det komplett!

Hulken är ju hur grym som helst och passar (nästan) till allt! Den kan du ju inte flippa!

image.jpg
 

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
Om man ska välja bort en av de tre, hade Hulken rykt i min bok.
TT-blå och den svarta är ju en perfekt kombo. Hade velat ha kvar den svarta för de lite mer "diskreta" tillfällen som ibland finns i vardagen. Att ha en grön och en blå, men ingen svart skulle jag nog inte vilja. För mycket färg för mig ;)
 

sir alex

Panerai
TT:n är absolut roligast och någonting säger mig att kombon stål och guld kommer vara det som gäller om man är en salt kille.
 

JohnDoe

Rolex
Svarta är svarta och finns i överflöd. Grönt & TT måste stanna. Bäst är ju att behålla alla tre om du inte absolut måste sälja något.
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Min 114060 har legat orörd sedan sista veckan i maj, då hade jag den senast....


Behöver du inte sälja så gör inte det, behöver du sälja så skicka Hulken, det är den minst attraktiva enl mig.

(Faan nu blev jag sugen på den, får bli den i morgon ;))
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Min 114060 har legat orörd sedan sista veckan i maj, då hade jag den senast....


Behöver du inte sälja så gör inte det, behöver du sälja så skicka Hulken, det är den minst attraktiva enl mig.

(Faan nu blev jag sugen på den, får bli den i morgon ;))
Använde den senast idag, en del av magin är borta, men den är fortfarande väldigt fin!
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Din poll är bäng. Frånvaron av alternativet "behåll alla tre och skit i att sälja" gör att det inte går att rösta.
 
Topp