• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
IMG_4493.JPG
IMG_4460.JPG
Å på gummi
IMG_4493.JPG
På med länken :)
 

Xalle

Audemars
2-Faktor
IMG_7591.JPG

Gott nytt år KS! Har haft Sub idag på handleden som årets första klocka. Jag har blandade känslor till denna klocka ibland är den väldigt tråkig medans andra dagar älskar jag skiten. Har mest haft 44 mm panerai på under hösten och just nu känns den nya boetten smäcker och helt perfekt.
 

Öbo

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Fan va tröttsamt!
Submariner är helt grym. Men det är även SD. Vilken ska jag välja??!!!
 

Öbo

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Jag har nog bestämt mig för de senaste. Först var jag helt inne på 116610LN, men efter att ha värkt lite mer så känner jag att jag helst velat slippa förstoringsglaset och tänkte då på 114060. Men sen har jag hittat en 116600 lätt begagnad i nyskick som jag ska försöka kika på till veckan. Om den inte känns för stor/tjock så blir det nog en sån är jag rädd.
Sorry för OT!
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Grönt är ju en svår färg att matcha med, känns som att det finns mycket kläder den skulle skära sig med.
 
Topp