• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

Fixoflex

Patek
2-Faktor
Den här är ny i lådan. En E-serie 1990! Har haft en vitguld 5513 och en meters first från -67. Sålde båda min galning! Har nu inte budget för en plexi! Saknar dom oändligt. Det finns ingen skönare klocka att bära än den lilla boetten Submariner. Så det näst bästa är att komma så nära 14060 ref introduktion som möjligt nördig som jag är:) Här är resultatet! Tackar Zed för köpet! Nu tror jag - rätta mig om jag har fel - att den första 14060 såg dagens ljus 1989. Min Vitguld 5513 var från 1989 så kanske dom tillverkades parallellt!

DSCF3623.JPG
 

TheTaleTeller

Vacheron
Friends Of KS
2-Faktor
Av min erfarenhet tycker jag att man får ut mer av intresset av att ha rotation i klocklådan. Keepers är alltid trevligt att ha, men jag tycker helt klart att man ska ha åtminstone en plats i lådan där man kan flippa och testa nytt. :)

Det har du alldeles rätt i och jag tror att Hulken sitter på den platsen
För tillfället :) Tack för din åsikt, kan nog behöva en liten pusch för att komma till skott ;)
 

TheTaleTeller

Vacheron
Friends Of KS
2-Faktor
Kanske är säkrast:) Ja jag lade till och köpte båda tavlorna från start så det hade varit skamligt att göra sig av med den innan jag provat den blåa tavlan och den är som du säger magisk!

Om inte annat för att lugna en klockbroders sinne :hilarious:

Ja men funderade just och såg ju det, hade koll på din annons och dreglade mer än en gång! Haha ja skamligt är ordet ;) LB'n är onekligen en av mina största favoriter :hungry: Kul att du fick njuta av den istället!
 
Topp