• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

holma20

Panerai
Här är min 16613 :)

image.jpg
 

tomva1

Omega
Drömmen!!
Är väldigt sugen på just guld/stål och blått. Skraj för att ledsna/ångra mig över färgvalet dock.. Spenderar du lika mycket tid med alla eller tenderar någon hamna på handleden mer ofta?
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Drömmen!!
Är väldigt sugen på just guld/stål och blått. Skraj för att ledsna/ångra mig över färgvalet dock.. Spenderar du lika mycket tid med alla eller tenderar någon hamna på handleden mer ofta?
Just nu är det faktiskt den svarta som får minst handledstid, tyvärr.
Hulken funkar alltid, mest för att jag älskar grönt. TT använder jag när jag vill känna mig fin :)
 

Fante

Breitling

Först och främst, oerhört vacker klocka! Grattis! Några frågor kring just 116613: Märkt att det finns ett antal olika varianter på den modellen bla. 16613lb/ln/lb-sb/glb-sb/lb-dia.

Vad är det för skillnad på dessa modeller? Är inte så hemskt insatt i hur Rolex använder sina olika ändelser eller vad dessa står för men de verkar vara relativt lika varandra. Kan någon vänlig själ upplysa en mindre upplyst?
 

Aubergine

Cartier
2-Faktor
Först och främst, oerhört vacker klocka! Grattis! Några frågor kring just 116613: Märkt att det finns ett antal olika varianter på den modellen bla. 16613lb/ln/lb-sb/glb-sb/lb-dia.

Vad är det för skillnad på dessa modeller? Är inte så hemskt insatt i hur Rolex använder sina olika ändelser eller vad dessa står för men de verkar vara relativt lika varandra. Kan någon vänlig själ upplysa en mindre upplyst?


116613lb finns med olika tavlor, en med matt blå, sunburst, sen en med diamanter

116613ln är den med svart tavla och svart bezel
 
Topp