• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Suck..Volkswagen börjar sälja klockor på deras webbbutik ( das shop ) som dom kallar det.

VWL1431.jpg

4019:- kr för denna..


VWL1377.jpg

2715:- för denna..

Bilderna är tagna från deras sida, se mer här: http://shop.volkswagen.se/

Vad tror ni tillverkningskostnaderna är på dom?
 

Daniel1978

Panerai
2-Faktor
Det finns helt säkert folk som köper dessa också, Audi har ju haft klockor i sin webshop sedan många år tillbaka. Visserligen är det väl Oris som ligger bakom Audiklockorna så det är kanske viss skillnad...
 

Urkul

Cartier
Det finns helt klart folk som kommer att köpa VW klockor, men de flesta gör det nog inte för att det är en "riktigt bra klocka" ;)
 

Korwax

Omega
En storm i ett vattenglas skulle man kunna säga...
Det finns många entusiaster som säkert tycker att en VW klocka är toppen. Men frågar du mig så nja....nej.
 

Urkul

Cartier
En storm i ett vattenglas skulle man kunna säga...
Det finns många entusiaster som säkert tycker att en VW klocka är toppen. Men frågar du mig så nja....nej.
Absolut, inget fel i det, många tycker säkert att det är snygga och bra klockor.....
Vi får väl se om det dyker upp någon på forumet o_O
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Samma skit som Seiko PADI är skulle jag säga, så det är väl bara att slå till :D, du t.o.m tjänar en 1000 lapp :cigar:. Och sen dröjer det väl inte länge tills varenda kotte här på forumet slänger upp ett wrist shot i RicVins fredagstråd :rolleyes::p:cool:.
 

Urkul

Cartier
Samma skit som Seiko PADI är skulle jag säga, så det är väl bara att slå till :D, du t.o.m tjänar en 1000 lapp :cigar:. Och sen dröjer det väl inte länge tills varenda kotte här på forumet slänger upp ett wrist shot i RicVins fredagstråd :rolleyes::p:cool:.
Hahaha, det var ju lite så jag oxå tänkte :facepalm:
 

Zingo

Rolex
Samma skit som Seiko PADI är skulle jag säga, så det är väl bara att slå till :D, du t.o.m tjänar en 1000 lapp :cigar:. Och sen dröjer det väl inte länge tills varenda kotte här på forumet slänger upp ett wrist shot i RicVins fredagstråd :rolleyes::p:cool:.
Hahaha! Första tanken även här. :DSEIKO WV limited (några miljoner exemplar bara). Nu kommer det hända saker hos Kobra Kaj! ;)
 

Torsten

Vacheron
2-Faktor
:D:D Det finns säkert någon på forumet som kan övertalas att släppa sin för ca: 100K ;)
Tveksamt. En Seiko-ägare har nog svårt att relatera till en sån summa. Risken finns att de skulle säga upp sig, bajsa i chefens skrivbordslåda och beställa en Ferrari i tron att resten av livet kommer att tillbringas på en yacht med champange och rysk kaviar :p
 

Urkul

Cartier
Tveksamt. En Seiko-ägare har nog svårt att relatera till en sån summa. Risken finns att de skulle säga upp sig, bajsa i chefens skrivbordslåda och beställa en Ferrari i tron att resten av livet kommer att tillbringas på en yacht med champange och rysk kaviar :p
Opss, aldrig haft en Seiko förstår jag :nailbiting: ;)
 
Topp