• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sucker för sportrolle

Roffe

Panerai
2-Faktor
Haha...du skall alltid trycka ner ungtupparna i skorna @yonsson :D, du skrämmer iväg dom från KS ju! @Roffe ville bara ha lite smakråd angående vilken klocka ha skall bli ett med. Jag skulle säga att en 16613 är helt rätt för dig just nu @Roffe , den är inte för prålig men ände inte helt anonym, den är inte lika vanlig som en SS sub, och det är lite kul kan jag tycka.

Kanske inte har budgeten just nu till hel guld, men jag tycker att det är värt att spara tills man har råd, blir desto roligare när man väl kan köpa lite av drömklockan! du sitter ju på en schysst klocka för tillfället, helt rätt att inte flippa den. Tyvärr är inte min 16613 till salu. iaf inte för tillfället. Du kan få tag på en 16613 från 45k och uppåt. beroende på skick och tillbehör, tycker du skall satsa på den senare varianten som har även guld på spännet/låset.

Lycka till med klockköpet, ser framemot en trevlig paket öppning dom närmaste veckorna :cool:!
Alltid trott att @yonsson varit max 25, men tydligen inte av att döma på din text! Tänk vad mycket som döljer sig bakom ett forumnamn. ;) Håller med, tror faktiskt att jag aldrig kommer äga en SS sub, kanske smurf/hulk i så fall.

Ja det har du rätt i, men jag känner lite att det kan vara ganska okej att börja känna på en TT innan jag kör på helguld! :) Attans då! ;) Japp, men tänker inte ge mig in i chrono24-träsket, skulle helst vilja göra affär med en forum-medlem faktiskt. Ja, har tänkt kolla på 16613 i prisklass 40-60k med guld på låset! ExpII har jag inga tillbehör till mer än ett äktenhetsintyg som Rob Engström fixade åt mig, och känner faktiskt inget jättebehov av det på min nästa klocka heller, men det skulle ju inte vara ett minus SAS. :D

Tack, det ska du få en också! :D Måste bara få någon på forumet att flippa sin! ;)
PS Jag väntar på din som du gjorde dig förtjänt av efter träningsmålet ;)
 

Ako

Rolex
2-Faktor
Stick in till ad o kläm , kläm o kläm !
Koka ner allting o köp något som kompletterar din bef. klocka.
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Alltid trott att @yonsson varit max 25, men tydligen inte av att döma på din text! Tänk vad mycket som döljer sig bakom ett forumnamn. ;) Håller med, tror faktiskt att jag aldrig kommer äga en SS sub, kanske smurf/hulk i så fall.

Ja det har du rätt i, men jag känner lite att det kan vara ganska okej att börja känna på en TT innan jag kör på helguld! :) Attans då! ;) Japp, men tänker inte ge mig in i chrono24-träsket, skulle helst vilja göra affär med en forum-medlem faktiskt. Ja, har tänkt kolla på 16613 i prisklass 40-60k med guld på låset! ExpII har jag inga tillbehör till mer än ett äktenhetsintyg som Rob Engström fixade åt mig, och känner faktiskt inget jättebehov av det på min nästa klocka heller, men det skulle ju inte vara ett minus SAS. :D

Tack, det ska du få en också! :D Måste bara få någon på forumet att flippa sin! ;)
PS Jag väntar på din som du gjorde dig förtjänt av efter träningsmålet ;)

Gå på guld, har haft sex TT men nu är alla sålda och sitter på fyra guld och det känns bra. Det koolaste materialet i en sportklocka är utan tvekan guld. Det är en skön "I don't give a fuck" känsla på det.
 

6r15c

Omega
tudor-pelagos-2015-04.jpg

Blå Pelagos är ju riktigt grym. Köp när den kommer!
Snygg klocka men att de skriver en hel dikt ovanför klocka 6..
Synd att de bestämde sig för att ha skölden för personligen gillar jag den stora rosen!
 

Roffe

Panerai
2-Faktor
Gå på guld, har haft sex TT men nu är alla sålda och sitter på fyra guld och det känns bra. Det koolaste materialet i en sportklocka är utan tvekan guld. Det är en skön "I don't give a fuck" känsla på det.
Haha, kan tänka mig det, angående känslan! Det sköna med sportrollar är ju att dem inte är så svårflippade, så det är ju inte så svårt att byta upp mig ;) Skulle dock vara kul ifall dem tre första klockorna var i stål - stål/guld - guld!
 

Roffe

Panerai
2-Faktor
Jag tror Affe syftar på tid på forumet. Jag har precis fyllt 19. Angående smakråd tycker jag guld/svart är mycket snyggare än guld/blått.
Jaha, då hade jag rätt mao! Okej, det innebär att vi har delade åsikter. Smaken är som baken, tur är väl det, tråkigt om alla hade sprungit runt med samma :)
 

Molgan

Cartier
Sanningen i vitögat -> en guld sub kommer aldrig att vara lika snygg som en SS, men den kommer alltid att vara exklusivare.

Som jag ser det.

Passar på att tillägga: En DJ/DD kommer i alla lägen att vara snyggast i guld, speciellt med vit tavla :)
 

Amme

Cartier
Känner inte att det spelar så stor roll heller, tog första bästa på google för att visa bara! :)
VA?! Vadå spelar ingen roll? Du undrade vilken du skulle köpa näst och den du funderar på finns inte. Klart som *** att det spelar roll ifall den klockan du funderar på inte finns. Om inte du vill köpa replica. Och isåfall har du nog kommit fel...
 

Roffe

Panerai
2-Faktor
VA?! Vadå spelar ingen roll? Du undrade vilken du skulle köpa näst och den du funderar på finns inte. Klart som *** att det spelar roll ifall den klockan du funderar på inte finns. Om inte du vill köpa replica. Och isåfall har du nog kommit fel...
Och du verkar fortfarande inte förstå..
 
Topp