• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sugen på en rolex - tips/råd uppskattas!

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Rolex Explorer 1
-Inget tjafs, inga valmöjligheter, inga komplikationer..... Bara klassisk och stilfull Rolex glädje rakt igenom

image.jpg
 
Senast ändrad:

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Jag tycker att du skall köra på exp ii eller gmt. Vilken av alla olika modeller är upp till dig att fundera över. Det är lita vad man vill sända för signaler (nytt kontra vintage).
Av de modellerna du nämner skulle jag nog gå på en exp ii. Anledningen är den något sportigare framtoningen.

Fråga: har du kollat på dj, typ 116200?

Vad är det du studerar?
 

itaintmebae

Breitling
Jag tycker att du skall köra på exp ii eller gmt. Vilken av alla olika modeller är upp till dig att fundera över. Det är lita vad man vill sända för signaler (nytt kontra vintage).
Av de modellerna du nämner skulle jag nog gå på en exp ii. Anledningen är den något sportigare framtoningen.

Fråga: har du kollat på dj, typ 116200?

Vad är det du studerar?
Jag är nog ute efter en lite sportigare framtoning. dj är en väldigt trevlig klocka, min flickvän har dock en 36mm dj 116334 (om jag inte missminner mig), så det känns kanske lite tråkigt att köpa en av samma modell. Just nu lutar det lite mot antingen en exp II eller en GMT, mest för att pelagos är rättså lik suben.

Jag studerar ekonomi, hur så? :)
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Jag är nog ute efter en lite sportigare framtoning. dj är en väldigt trevlig klocka, min flickvän har dock en 36mm dj 116334 (om jag inte missminner mig), så det känns kanske lite tråkigt att köpa en av samma modell. Just nu lutar det lite mot antingen en exp II eller en GMT, mest för att pelagos är rättså lik suben.

Jag studerar ekonomi, hur så? :)
En ren intressefråga. Jag har själv läst på EC2 en gång i tiden. :)
 
Topp