• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sugen på nåt nytt Redan...

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
...peer pressure at work, ...skit i vad Spencer skaffar..., han håller ju på att tappa koncepterna helt ...dillar ju tom om ROO sist jag hörde...

din GMT är ju perfekt avvägd, "in your face" med guldet + funktionell till 1000!!!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hur tänker du angående användarvänlighet, hållbarhet och framtida försäljning?

Länk är ju smidigt och håller länge. Guldrollar är "relativt lätta" eller i alla fall möjliga att sälja vidare.
 

Målarn

The Steak
Hardy skrev:
måste säga att PPn slår det mesta.

en givet köp enligt mig.

Tycker jag också, helt annan division!!

LongCon skrev:
Målarn skrev:
LongCon skrev:
Eller vafan, ångrar mig redan. KÖP!

Hahah Vad fick dig att ångra dig???

Först tänkte jag att du måste skaffa kotlettfrilla för att köpa PP sedan kom jag på att du lätt kan bära upp den. Stenhårt! Kör!

Hahah kotlettfrilla, aldrig... Rakad alltid ;)

Zenith skrev:
Tror nog Rolex passar dig mest.

Jag skulle inte gå på något "klassiskt" utan jag tror mer sport/stort/pampigt passar dig bättre Målarn!

En Sky-dweller hade ju varit riktigt tufft, den i gulguld hade nog suttit som en smäck. Den är väl limiterad också? Så skynda fynda!

Annars hade jag nog satt en AP ROO på dig..

Sky Dwellern är grymt snygg men har fortfarande inte hunnit se gulguldarn live.... Borde kunna hitta en för ca 250 via chrono.. Limiterad?? Njaa tror inte det?! Nån som vet här på KS??
Ja AP ROO står också högt på listan!!

xHenke skrev:
Köp en YM II i gulguld, skulle sitta som en smäck på dig Målarn!

Snygg men njaa hellre Sky Dwellern..

Fryken skrev:
masterkiller skrev:
NEJ - Hulken knäcker PPn och passar dig bättre tycker jag!

Även om jag tycker du passar riktigt bra med Hulken så vore dom enda tänkbara alternativen en YG YAchtmaster II, YG DDII eller SkyDweller, dom andra blir för små för dig tycker jag...

+1 PP känns dessutom lite väl att använda i jobbet. :)

Patek kan man väl måla med :D ??

Porsan skrev:
SkyDwellern är ju bra fet, tycker du ska satsa på den om du gör dig av med GMTn!

Måste gå klämma på den när jag väl får tid över :mrgreen:

JakobZ skrev:
Jag tycker den är klockvärldens fetaste dinka. Månfas, power reserve indicator och snygg subdial. Det kan inte bli bättre. KÖR!!!

Tycker jag också, bland det Fetaste Pateken + 5070J är ju Holy Grail !!!!

NiklasArvid skrev:
...peer pressure at work, ...skit i vad Spencer skaffar..., han håller ju på att tappa koncepterna helt ...dillar ju tom om ROO sist jag hörde...

din GMT är ju perfekt avvägd, "in your face" med guldet + funktionell till 1000!!!

Hahah vad Spencer säger om Patek påverkar inte mig, oroa dig inte!! Jag har kollat på Pateks bra länge men aldrig hittat nåt jag fastnat för så mycket som 5712r :D

naggge skrev:
GMTn är så mycket mer du känns det som. Behåll eller satsa på en ROO eller panna i guld :)

Ja just nu känns GMTn som mig, men finns ju så många andra man vill också ha haha

yonsson skrev:
Hur tänker du angående användarvänlighet, hållbarhet och framtida försäljning?

Länk är ju smidigt och håller länge. Guldrollar är "relativt lätta" eller i alla fall möjliga att sälja vidare.

Intressant fråga yonsson!! Jag vill ju Helst kunna använda klockan på jobbet, vettefan hur bra Pateken skulle klara av det?! Försäljning, om jag köper den då behåller jag nog den (eller haha), om jag skulle göra mig av med 5712r då skulle jag satsa på 5070J...
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Re: Sv: Sugen på nåt nytt Redan...

Smäll på svinhårt och köp en RM!!! Annars låter du gmtn vara!;)

Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2
 

Singular

Rolex
2-Faktor
Jobba med en guldnauti på skinnband tror jag är finansiellt självmord; en repmagnet som heter duga tillsammans med ett synnerligen skitdyrt armband...
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
I och med att du använder klockan i jobbet (som sig bör) känns Hulken mer rätt. Redan där är det modigt att du har den på dig till vardags, och att sen byta ut den mot en Nautilus guldare med alligatorband skulle kännas snarast dumdristiskt.
 

ErikGBG

Audemars
Skydwellern är ju Klockren! Tycker du ska hålla dig tills den sjunker en smula sen slå till! Gmtn är för övrigt skitfet!
 

Ministern

Founder
2-Faktor
NiklasArvid skrev:
...peer pressure at work, ...skit i vad Spencer skaffar..., han håller ju på att tappa koncepterna helt ...dillar ju tom om ROO sist jag hörde...

din GMT är ju perfekt avvägd, "in your face" med guldet + funktionell till 1000!!!

Aldrig, jag repeterar ALDRIG skulle jag skaffa en ROO. En vanlig RO i guld på croco och ha som beater är en annan fråga..

ROO är så fula och smaklösa att klockorna stannar..
 

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Spencer66 skrev:
NiklasArvid skrev:
...peer pressure at work, ...skit i vad Spencer skaffar..., han håller ju på att tappa koncepterna helt ...dillar ju tom om ROO sist jag hörde...

din GMT är ju perfekt avvägd, "in your face" med guldet + funktionell till 1000!!!

Aldrig, jag repeterar ALDRIG skulle jag skaffa en ROO. En vanlig RO i guld på croco och ha som beater är en annan fråga..

ROO är så fula och smaklösa att klockorna stannar..

Amen!
 
Topp