Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Suget efter något nytt, tips?

Diskussion i 'Diskussion' startad av alfons, 6 februari 2014.

1. alfons
    Trådstartare

alfons Stadsbo

Jag har en budget på cirka 34 000kr, och vill köpa något nytt (för mig).. Jag tycker väldigt mycket om Rolex,gillar även Breitling men skulle aldrig klaga på en Cartier och varför inte en Baume Marcier?

Jag letar och letar och letar.....

Jag kan köpa en Oyster Perpetual 116000 ny för 34 000kr, med nackdel att jag får vänta i 2 mån.. Men det kanske det kan vara värt.

Eller har Ni andra tips? Ska man köpa en beg. Explorer I, fast jag gillar ju den blåa tavlan på OPn.......

Ska jag bara sno Breitligen nedan som jag för tillfällen tagit från en vän?!.. Det känns bäst för plånboken.

Vad hade Du gjort? Alla tips välkomna... Även billigare tips, men jag hittar inga fina Datejust under 30tkr...

Kravet: Klockan ska kunna hoppa i plurret direkt!! photo.JPG

Help? OP_today-2.jpg

16610 gillar detta.
  2. 4cie

4cie Biskop

Jag hade förmodligen varit så tråkig att jag hade hoppat på en Omega Planet Ocean 8500 eller sparat ihop lite och gått på en nyare Datejust eller Explorer.

3. Asplund

Asplund Friends of KS

Från:
    Förorten
    Där har du svaret..

ErikGBG, krämbulle, vikgul och 1 annan gillar detta.
  4. alfons
    Trådstartare

alfons Stadsbo

Lutar nog åt det hållet... :pompus:

5. 16610

16610 Baron

Från:
    BORÅS
    116000!

6. konkas

konkas Friends of KS

116000 med den blå tavlan är riktigt snygg!

7. vikgul

vikgul Lilla Buh

Från:
    Huvudstaden
    OP 116000 är riktigt snygg. Inget man ser så ofta heller! Bra nypris dessutom

8. alfons
    Trådstartare

alfons Stadsbo

Har Nymans eller Rob E en inne lördagen den 15e februari kanske det blir affär (tror inte jag klarar att vänta 2mån....) ... Får ju passa på att roa sig kungligt när man besöker hufvudstaden. :angel::angel:

4cie, ssl och 16610 gillar detta.
  9. 4cie

4cie Biskop

Om du bestämmer dig för att köpa den kan du ju alltid ringa och beställa klockan och lägga en handpenning (via banköverföring) och sedan köpa den på plats den 15e. Kan förvisso bli lite tight, men ring och fråga :)

10. alfons
    Trådstartare

alfons Stadsbo

Jag är ju den killen som har lite tro på ödet, vill den/det/hon ha mig finns de på plats när det gäller ;)... Lite spänning i vardagen.

ErikGBG gillar detta.
  11. Frosse

Frosse Borgare

Från:
    Feskekôrka
    PO, lätt.

Mårtenssons ur Brookfield