• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sullstrom

Letade årets badklocka så jag köpte en Certina DS Action Diver Automatic av Sullström.
Kanonkille på alla sätt.

Känns klart bättre än min Certina DS Action Chrono (quartz)

Good guy!


Skickat från min HTC One via Tapatalk
 

Vult

Breitling
Köpte Tudor BB av Stefan
Mycket trevlig affär och kommunikation.

Och det jag kanske uppskattar mest, snabba svar!



Sent from my iPad using Tapatalk
 

Bomier

Moderator
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Sålt en Rolex Explorer2 till Stefan, mycket trevlig affär och Stefan kan rekommenderas!

100% Goodguy!

Mvh
Micke
 

CROE

Omega
2-Faktor
Sålde en skjorta till denne herre, gick väldigt smidigt. Bra kommunikation och snabba puckar.

100% Goodguy!
 

Anders Svensson

Omega
2-Faktor
Köpte en Explorer I av Stefan. Den är i utlovat fint skick och kom på posten efter snabb och smidig affär!
Bra säljare!


Skickat från min iPhone med Tapatalk
 

maxmol

Panerai
Sålt en trevlig vintage till Sullstrom. Det var en mycket trevlig och smidig affär och kan rekommendera alla som överväger att deala med Sullstrom att göra det. :) 100%
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Har sålt en Longines HydroConquest till Sullströms flickvän F2F där första kontakten gick via Sullström. Affären var smidig och trevlig.

Inget att anmärka på och jag gör gärna affärer med båda Sullström och hans dam igen.

100% good couple!
 

aleksi

Omega
Köpte en rolex 114060 , trevlig kille och bra affär. Bjöd på kaffe med mera. Ville att man skulle vara 100 procent nöjd och erbjöd även ångerätt så jag kunde känna mig trygg. Rekommenderas!
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Har sålt en klocka till ett värde av närmare 40.000kr till Sullstrom. Allt gick otroligt smidigt. Pengarna överfördes direkt efter att han hade sagt "Jag köper den".

Jag har även träffat denna pöjk vid en GTG i Västerås för lite mer än 1år sedan, mycket trevligt! I min bok är Sullstrom 110% goodguy och jag gör gärna fler affärer med honom! :)
 

aldraren

Omega
Köpte en Rolex 116264 av Sullstrom. Bra respons och extra bilder vid begäran. Snabb leverans nästa dag och välpackat. 100% nöjd, 100% good guy!
 

Axiom

Panerai
2-Faktor
Köpt en 16660 av Sullstrom F2F, trevlig, ärlig och reko. Skulle inte tveka om chansen uppstår att göra fler affärer.

Good guy rakt igenom!
 
Topp