• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Sumo+pengar mot SMP quartz

johnliden

Omega
Hej,

Jag har en fin Seiko Sumo köpt i januari på klockmaster Globen.
Klockan kommer med boxar och cert. Jag har bytt clasp på länken till den som sitter på mm300 samt köpt gummit till mm300, originalclaspen finns såklart kvar. Några månader kvar på garantin, klockan går mycket fint, fortar sig inte mer än några sekunder/dygn. Det finns en liten ding/hairline på glaset, detta är dock inget som stört mig.
k1kXwSf.jpg


Skulle vilja byta mot Omega SMP quartz, blå eller svart, får gärna vara lite patina. Box och/eller cert är inget måste. Naturligtvis med pengar åt ditt håll.

Bytesvärde sätter jag till 4K, vid försäljning 3,7K

Länkar till billigare sumos mm tas med fördel via pm.

Tack för titten!

Mvh
 
Topp