• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sundström

ironcastle

Patek
2-Faktor
Mycket nöjd med mitt köp av Sundström. Oerhört snabb att skicka och skicket på klockan motsvarade mina förväntningar. Trevlig och tillmötesgående. Jättenöjd.
 

emil74

Omega
Riktigt bra kille att ha att göra med. Köpte precis en Rolex 114060 av mig. Mycket smidig affär. Rekommenderas!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

MickeJ

Panerai
Köpt en enklare klocka av Sundström som jag bara var tvungen att ha. Enkelt, smidigt och alltigenom trevligt. 100% goodguy. :)
 

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Sålt ett omegaband till Sundström. Trevlig konversation och snabb betalning. Skulle inte tveka på att göra affärer med honom igen. Goodguy!
 

Gavve

Greven
2-Faktor
Har handlat av sundström. Inget negativt att säga alls, snabb i kommunikationen och skickade iväg klockan direkt när jag swishat. 100% alltså
 

Stomatologen

Patek
2-Faktor
Precis fått hem klockan.
Utomordentligt nöjd, snabbt skickat, bra paketerat och klockan är kalasfin! Sundström rekommenderas starkt:)
 
D

Deleted member 6965

Guest
Köpt av Sundström! Trevlig och snabb kontakt! 100% goodguy!
 
Köpte min första "riktiga/dyra" klocka av Sundström. Väldigt bra bemötande och hjälpsam med mina osäkra nybörjarfrågor!
 
Topp