• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Superbowl - 2017 Falcons vs Patriots

J

Jackson

Guest
Det känns som att Patriots är mätta, man märker vilket lag som vill ha detta mest.
Jag tycker att Atlanta gör det riktigt, riktigt bra just nu.
 

Peppo

Omega
Jag tog en ofrivillig nap på runt 45 minuter. Skulle ju bara lägga mig lite bekvämt i soffan och kolla en stund.:banghead:

Matchen blev väl inte riktigt vad jag väntat mig. Jag såg ju Falcons mot Packers och då var de ju jävligt bra men jag trodde kanske det skulle bli mer som Panthers förra säsongen.

Har inget favoritlag men kul om Falcons tar det. Falcons mot Broncos 1999 var nog den första Super Bowl jag såg. Minns Jamal Anderson och hans Dirty bird. Men då gick det som det gick. Känns som det är deras tur nu.
 

TB12

Cartier
Missade tråden inatt, men som den fanatiska patriot-fan jag är så vaknar jag upp rätt nöjd idag efter en lång natt!:) Sett varje Patriotsmatch sedan 2007. Fick vara med om två rejält tunga SB förluster(säs. -07 och -11) i början men på senare år har det varit lite enklare med två vinster! ...livet som Patriots fan har väl över lag inte varit sådär jätte tuft iofs! Tur man inte kollade en Cleveland Browns match som sin först!

Men vilken match altså, sjukt, vilken kollaps av Falcons. Jag var väldigt nära att gå och lägga mig vid ställningen 28-3.....tur att man varit med om en del osannolika vändningar och inte hade gett upp hoppet helt! Denna vinsten blir så mycket bättre med tanke på hela deflategate historien. Presskonferencen idag med Gooddel och Brady(som MVP) blir MYCKET spännande.

Ser i tråden att det är ett gäng NFL fans från gbg området, vi kanske skulle dra ihop något i höst, kolla en match, dricka några öl och snacka klockor i pauserna? Skulle kunna stå som host till något sånt om det finns intresse. Har även biljardbord för den som får nog med klocksnack här på KS(låter dock osannolikt) ;)
 

TompaC

Rolex
2-Faktor
Missade tråden inatt, men som den fanatiska patriot-fan jag är så vaknar jag upp rätt nöjd idag efter en lång natt!:) Sett varje Patriotsmatch sedan 2007. Fick vara med om två rejält tunga SB förluster(säs. -07 och -11) i början men på senare år har det varit lite enklare med två vinster! ...livet som Patriots fan har väl över lag inte varit sådär jätte tuft iofs! Tur man inte kollade en Cleveland Browns match som sin först!

Men vilken match altså, sjukt, vilken kollaps av Falcons. Jag var väldigt nära att gå och lägga mig vid ställningen 28-3.....tur att man varit med om en del osannolika vändningar och inte hade gett upp hoppet helt! Denna vinsten blir så mycket bättre med tanke på hela deflategate historien. Presskonferencen idag med Gooddel och Brady(som MVP) blir MYCKET spännande.

Ser i tråden att det är ett gäng NFL fans från gbg området, vi kanske skulle dra ihop något i höst, kolla en match, dricka några öl och snacka klockor i pauserna? Skulle kunna stå som host till något sånt om det finns intresse. Har även biljardbord för den som får nog med klocksnack här på KS(låter dock osannolikt) ;)
Låter grymt trevligt! Då syns vi i höst enkelt om man inte stöter på varandra på något gtg ;)
 

Johan_K

Omega
2-Faktor
Missade tråden inatt, men som den fanatiska patriot-fan jag är så vaknar jag upp rätt nöjd idag efter en lång natt!:) Sett varje Patriotsmatch sedan 2007. Fick vara med om två rejält tunga SB förluster(säs. -07 och -11) i början men på senare år har det varit lite enklare med två vinster! ...livet som Patriots fan har väl över lag inte varit sådär jätte tuft iofs! Tur man inte kollade en Cleveland Browns match som sin först!

Men vilken match altså, sjukt, vilken kollaps av Falcons. Jag var väldigt nära att gå och lägga mig vid ställningen 28-3.....tur att man varit med om en del osannolika vändningar och inte hade gett upp hoppet helt! Denna vinsten blir så mycket bättre med tanke på hela deflategate historien. Presskonferencen idag med Gooddel och Brady(som MVP) blir MYCKET spännande.

Ser i tråden att det är ett gäng NFL fans från gbg området, vi kanske skulle dra ihop något i höst, kolla en match, dricka några öl och snacka klockor i pauserna? Skulle kunna stå som host till något sånt om det finns intresse. Har även biljardbord för den som får nog med klocksnack här på KS(låter dock osannolikt) ;)
Låter klart som en trevlig idé och grattis till vinsten :)
 
Topp