• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Superbowl 50

Chuck

Patek
2-Faktor
Man kanske ska kolla ikväll för första gången? Har ju hört om hur dyrt det är att sända reklam film under matchen, lite av en kult grej.

Synd att jag inte förstår mig på Rugby bara :sorry:
 
Gillar qb-typen som Cam representerar istället för tröga "gubbar" som Manning och Brady, trots det, en liten insats på Broncos.
*skulle varit Pats i final igen*:cigar:
 
  • Like
Reactions: K-S

aspo

Cartier
Jag brukar alltid kolla men vetefan iår alltså. 3 barn o jobb från tidig morgon imorgon. Tyvärr får man ju ej se reklamen svenska sändningen så jag brukar köpa matchen i NFL appen också med reklam. När är avspark? Såg sändningen börjar 23:30
 

Johan_K

Omega
2-Faktor
Brukar inte hänga med under säsongen i övrigt men just under Super-Bowl brukar jag offra lite nattsömn och så blir det i år med.
 
  • Like
Reactions: K-S

Maxim

Cartier
According to a Wall Street Journal study of four recent broadcasts, and similar estimates by researchers, the average amount of time the ball is in play on the field during an NFL game is about 11 minutes.

In other words, if you tally up everything that happens between the time the ball is snapped and the play is whistled dead by the officials, there's barely enough time to prepare a hard-boiled egg. In fact, the average telecast devotes 56% more time to showing replays.
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Alltid NFL! Superbowl är givet.
Tror tyvärr det kan bli en ensidig affär. Carolina känns för bra.
Hoppas jag har fel och Peyton avslutar på snyggast möjliga sätt.
 
  • Like
Reactions: K-S

swedesoc

Panerai
2-Faktor
12717254_10207751581082936_3705802006845523807_n.jpg

Är inte speciellt insatt i dessa lag men eftersom jag är risti så får jag hålla på Broncos ikväll. :)
 
  • Like
Reactions: K-S

Cryssarn

Rolex
Har fortfarande inte smält Patriots förlust....tål fan inte Manning eller Denver heller så det ser riktigt mörkt ut för min säsongsavslutning just nu.
I övrigt så var det för helvete en catch innan denver fick sin defensive TD. Pajas till domare....nä jag ä inte bitter
 
Topp