• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Superocean Chronograph II Blacksteel

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Nyhet från Breitling. Cool tycker jag.

1146639_837383316287163_871296162_n.jpg
 
Instämmer, tycker det ser riktigt fräsig ut!
Har på senaste tiden fått lite förkärlek till PVD, men om det var min plånbok som stod på spel så vette fan:)
Men trevligt att titta på !
 

wilsdorf

Omega
Hmm....för mkt på den urtavlan enligt min mening. PVD är riktigt snyggt men inte alltid enkelt att bära. Hade en IWC Miramar på handleden igår (klockaffären på heathrow) men NOT.
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Jag är fortfarande allergisk till Breitlings Superocean-dykringar utan varken lysplupp eller tydlig markör (istället har man siffran 60). Känns som om man mest tycker ringen är till för syns skull och inte för funktionens skull.
 

Sumo

Omega
Jag är fortfarande allergisk till Breitlings Superocean-dykringar utan varken lysplupp eller tydlig markör (istället har man siffran 60). Känns som om man mest tycker ringen är till för syns skull och inte för funktionens skull.

antagligen för att dörrvakter inte dyker.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag är fortfarande allergisk till Breitlings Superocean-dykringar utan varken lysplupp eller tydlig markör (istället har man siffran 60). Känns som om man mest tycker ringen är till för syns skull och inte för funktionens skull.
Den ÄR ju för syns skull! Finns ju massor av trådar dom slår fast att ingen jäkel dyker med dessa klockor i alla fall..:)
 
Topp