Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Avslutad Suunto T3 NYTT PRIS

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av Beastie, 13 augusti 2013.

1. Beastie
    Trådstartare

Beastie Mr Cowbell

Kollar om det finns intresse för denna löparklocka. Suunto T3 pulsklocka med pulsband och "fotpod". Fotpod sätter du på skon och så visas hastighet och sträcka i klockan också.
    Jag tränar inte så ofta nuförtiden, denna är använd kanske 20ggr totalt, tyckte själv det var lite meckigt, man skall ju ställa in ålder, längd, vikt osv, och fotpoden skall ställas in.

Alla manualer och instruktionsböcker medföljer.

Inget batteri just nu, den drar mkt batteri när den används. Batteri byter du själv, köper på Ica och byter enkelt själv.

Svårt att sätta pris, kollat på ebay och det spretade väldigt. Men ger du mig 600kr / NYTT pris 500kr så är den din och du kan träna dig jävligt snygg!
    [​IMG][​IMG][​IMG]

2. Onelund

Onelund Biskop

Från:
    Småland
    Är det gps i denna modellen med?

3. Beastie
    Trådstartare

Beastie Mr Cowbell

Nej, ingen gps. Fotpoden mäter hastighet och sträcka efter att man ställt in den när du sprungit en sträcka som du vet hur lång den är.

4. Beastie
    Trådstartare

Beastie Mr Cowbell

Kom igen, finns fortfarande tid att komma iform denna sommar!

5. Beastie
    Trådstartare

Beastie Mr Cowbell

Upp igen. Jag vet att det finns läkare på forumet, de kan intyga hur viktigt det är att ha puls. Med denna klocka kan du enkelt kolla att du har puls.

RicVin, Erito och Aboynamedsue gillar detta.
  6. Beastie
    Trådstartare

Beastie Mr Cowbell

7. Beastie
    Trådstartare

Beastie Mr Cowbell

Ändrar till säljes/ bytes.

Nån som vill byta nått mot denna? Önskar mig något klockrelaterat värt ca 600kr. Böcker, armband, verktyg, någon billig klocka.

8. RicVin

RicVin Mr fredagsmys

Ett par 24mm läderband?

9. Beastie
    Trådstartare

Beastie Mr Cowbell

Har ingen klocka med 24mm infästning, har 20mm rakt över samlingen. Tack ändå.

Åååå bump!

10. Beastie
    Trådstartare

Beastie Mr Cowbell

Bumpar och sänker pris och bytesvärde till 500 svenska kronor!

11. Beastie
    Trådstartare

Beastie Mr Cowbell

Det är 500 spänn. Hjälp mig spara ihop till en datejust.

12. Beastie
    Trådstartare

Beastie Mr Cowbell

Låt inte detta bli en junghans tråd...för jag kommer fortsätta bumpa den.

13. Smuttkungen

Smuttkungen Bonde

Från:
    Norrland
    Nej, så kan vi ju inte ha det! :stop: Du har ett PM. ;)

Sjöö Sandström Royal Straps