• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Svära i kyrkan, PVD:a vintage dressare...

....är det någon som testat eller sett en typ vintage omega eller liknande som blivit PVD:ad?

Skulle kunna vara lite kul om man hade en med svart tavla eller kanske även på nån med typ silver tavla?

En tanke bara...
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
....är det någon som testat eller sett en typ vintage omega eller liknande som blivit PVD:ad?

Skulle kunna vara lite kul om man hade en med svart tavla eller kanske även på nån med typ silver tavla?

En tanke bara...

Funderat på det själv, men dlc och dylikt är så dyrt. Det som gör de flesta hempvdade ur såsom sportrolex misslyckade är saffirglasen och dess packningar. Ordentliga plastglas är mycket bättre.
 
Lite coolt vore det allt, vad kostar det att fixa det? Davvan har väl PVD:at några dinkor ute i Täby...

Hittar faktiskt inga bilder alls, så det kan inte vara vanligt iallafall...
 

JayJay

Rolex
Är överlag inte särskilt förtjust i PVD... men av ngn anledning tilltalas jag av idén, särskilt som kontrast till en ljus tavla. Jag tycker du ska testa.
 

Barda

Cartier
Jag gillar denna idén! Men det är nog för att jag är lite småkär i PVD fortfarande.
Min enda concern är att det är för lite gods som syns på vissa dressyren för att det ska ge ordentlig "effekt". Kör den som vågar!
 
Topp