Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Svära i kyrkan, PVD:a vintage dressare...

Diskussion i 'Diskussion' startad av masterkiller, 26 oktober 2013.

1. ....är det någon som testat eller sett en typ vintage omega eller liknande som blivit PVD:ad?

Skulle kunna vara lite kul om man hade en med svart tavla eller kanske även på nån med typ silver tavla?

En tanke bara...

2. Aurum

Aurum Gubbsnygg

Funderat på det själv, men dlc och dylikt är så dyrt. Det som gör de flesta hempvdade ur såsom sportrolex misslyckade är saffirglasen och dess packningar. Ordentliga plastglas är mycket bättre.

3. Lite coolt vore det allt, vad kostar det att fixa det? Davvan har väl PVD:at några dinkor ute i Täby...

Hittar faktiskt inga bilder alls, så det kan inte vara vanligt iallafall...

4. JayJay

JayJay Biskop

Är överlag inte särskilt förtjust i PVD... men av ngn anledning tilltalas jag av idén, särskilt som kontrast till en ljus tavla. Jag tycker du ska testa.

5. Jag tycker DU ska testa :D

6. Davvan

Davvan My Kung Fu is stronger than yours!

Från:
    Fettefleur......
    Visst.... det är no probs. Ring och snacka med David på Micromy..... han är supertrevlig och är lite klocktokig.

7. JayJay

JayJay Biskop

DU kan va ett test ;)

8. Jens

Jens I'm only in It for the drugs!

Från:
    Mordor
    Snacka om att "living on the edge" masterkiller!

Vissa nöjer sig med att simma med vithajar, cykla till Tibet eller brottas med krokodiler!

Pvd:a en gammal klocka?! Tokfrans!

J

vikgul och jabla gillar detta.
  9. Nån måste vara först! :cool:

10. JS

JS Friends of KS

Finns nog en anledning till att ingen har provat. Det är en dålig ide helt enkelt :D

11. Barda

Barda Friends of KS

Jag gillar denna idén! Men det är nog för att jag är lite småkär i PVD fortfarande.
    Min enda concern är att det är för lite gods som syns på vissa dressyren för att det ska ge ordentlig "effekt". Kör den som vågar!

Mårtenssons ur Brookfield