• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Svårt att få tag på Longines HydroConquest-serien

EricMcG

Panerai
2-Faktor
Den blåa är faktiskt rätt mörk. Var och klämde på en på stan, men i butik ville dom ju ha 9250:-.

Men svart är fräck. Nya tavlan? Där syns det röda tydligare.
 

richard1991

Cartier
Den blåa är faktiskt rätt mörk. Var och klämde på en på stan, men i butik ville dom ju ha 9250:-.

Men svart är fräck. Nya tavlan? Där syns det röda tydligare.

Okej! Har aldrig sett den blåa live, beställde också från Klockia.
Ja, nya tavlan. Är hur nöjd som helst, grym klocka för slanten man betalar.
De röda detaljerna är riktigt goa. Jag körde dock på 39mm.
 

richard1991

Cartier
Icaras
image_1795(1).jpg
 

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Provade hydron för ett tag sedan och måste säga att jag blev grymt imponerad av kvalitetskänslan. Slog Tags aquaräser med hästlängder..
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Jag måste ha en igen, undrar vem som köpte min som var helt silver? Det var någon rackare på forumet men jag kommer inte ihåg vem.
 

EricMcG

Panerai
2-Faktor
Är nöjd att jag valda nya tavlan faktiskt. På gamla tavlan har inte 12 och 6 en tillräckligt tydlig markering.

Petitesser iofs men vi är ju klockfetischister :)
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Ja, sry. Bandhornen på den är ju 21mm. Såg ut som den var någon mm större, men det funkar ju bra med Nato.
För att reda ut det för framtida lurkare! lugsize på 41mm klockan är 21mm. Och på 39mm klockan är lugsizen 19mm. Visst är det fantastiskt att man håller sig till 14,16,18,20,22,24 mm standard?
 

EricMcG

Panerai
2-Faktor
Hur går det att ta bort länkar i armbandet? Är det lätt? skruv? pin att banka ut?
Köpte ett billigt set med verktyg på ebay för ett tag sen, det borde funka.
eric.png
 
Topp