• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Svalaste objektet på Kaplans kvalitet....

Everglade

Omega
2-Faktor
Hoppla!
Det ljuva åttiotalets design när det är som bäst! Sannolikt buren av var och varannan finansvalp då det begav sig.
 

RobinW

Cartier
2-Faktor
Nu kan jag inte se objektet pga jobbets firewalls, men bakvända dykarringar används som nerräkning inför starten i kappseglingar där det skjuts och flaggas i olika kombinationer beroende hur lång tid det är kvar till start.
Eric Tabarly är en legendarisk kappseglare som dog till havs 1998;
http://en.wikipedia.org/wiki/Éric_Tabarly
 

POO

Panerai
Nu kan jag inte se objektet pga jobbets firewalls, men bakvända dykarringar används som nerräkning inför starten i kappseglingar där det skjuts och flaggas i olika kombinationer beroende hur lång tid det är kvar till start.
Eric Tabarly är en legendarisk kappseglare som dog till havs 1998;
http://en.wikipedia.org/wiki/Éric_Tabarly


Det är en billig casio liknande historia, korsad med en AP royal oak i tvåton. Och så står där Breitling pån. Rätt tuff.
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Huvudet på spiken Davvan, satan så cool! Lite synd på sizen bara, annars hårdare än Gud!


Du gör en korrekt analys min vän, visst 35 mm är inte karatestort.....men i det här fallet tror jag det ordnar sig, den är så rätt i övrigt!!!

Alla belackare blottar sin osäkerhet och påvisar återigen att ligga i mainstreamfilen är säkrast......man känner sig solid...men är man estetiskt likvid?
 

Onsite24

Breitling
2-Faktor
jag älskar min tabarly klocka, 38mm med fint stålband. precis köpt ny bezel och urtavla för 200 euro, då min bezel var mycket sliten. hittade en i bra skick, 18k guld och väldigt snygg- hämtar ut den på onsdag då lägger jag upp en bild. underskattad serie, Eric Tabarly var kung.
IMG_4018.JPG
IMG_0007.JPG
IMG_0007.JPG
 

Onsite24

Breitling
2-Faktor
Me likey, ehuru en smula motvilligt. Fatta hur coolaste katten man hade varit på högstadiet med denna bad boy när det begav sig nittonhundraåttionånting.
Don't fight it, låt Tabarly's själ omfamna dig. Skämt å sido, vet nån hur många han de facto designade för breitling? Alla var ju inte homeruns precis, men jag köper dykarstuket samtidigt som det blir lite Liberace med guld och kursiv helt plötsligt. Äh det är kul. Förresten om någon bor i Italien och vill tjäna 100€ så åk hem till Antimo Rodi och dansa på hans okben. Det ska bli kul å se vad han har packat ner åt mig, en trasig Toys r' Us klocka får man väl typ vara nöjd med. Godnatt!
 

Onsite24

Breitling
2-Faktor
image.png
image.png
PS. Köpte en annan omega cal 1022 bara för att horbarn som Antimo Rodi inte ska få bestämma över min vardag. Här kommer en bild eller kanske två.
 
Topp