• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Svar på tal..... BCF-auktion på klockrelaterade prylar!

D

Deleted member 4412

Guest
Från: Barncancerfonden [mailto:[email protected]] Skickat: den 23 februari 2017 17:13 Till: xxxxxxxxxxxxx
Ämne: Kvitto på gåva, från Barncancerfonden
Tack!
Vi är glada och tacksamma över att du stödjer Barncancerfondens verksamhet. Alla bidrag är betydande för vårt fortsatta arbete med forskning och stöd till drabbade familjer.
Vi har mottagit följande beställning:
Ordernummer: 4334400
Betalningssätt: Kort - MasterCard/Visa
Givarnummer: 6220911
Givare: xxxxxxxxxxxxxx Adress: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Artikel
á-pris
Antal
Totalt:
varav 25% moms
Egen insamlingsgåva (Klocksnacks 10:- per klocka in!) Givartext, egen insamling: bjrn/Janne2000/tim.stockholm
1.550,00 kr
1
1.550,00 kr
0,00 kr
Totalt: 1.550,00 kr
Varmt tack. Per Leander Generalsekreterare Vid eventuella frågor/kompletteringar kontakta vår givarservice på telefon 020-90 20 90, skicka ett mejl till [email protected] eller besök vårt supportforum.
Stort tack o jag har försökt dra ett pm till dej då du vann, inte bara klockrullen, utan även natostrapsen samt OM gummit:)
Behöver ju din adress så vi vet vart vi ska skicka prylarna;)
Återigen, stort tack för din insats!!!!
Mvh Micke o Tim
 

bjrn

Panerai
2-Faktor
Grymt stort tack för ditt stöd o generositet @bjrn !!
Nu väntar jag bara på svar från @jabla o @Moorflax :)
Om @Moorflax inte vill ha den längre så tar jag självklart emot den fina klockrullen, för visst har jag användning av en sådan någon gång. Det kan ju ibland vara så att man bjuder och när man blir överbjuden så gör man något annat istället så det är verkligen ok att ändra sig.
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Om inte

Om @Moorflax inte vill ha den längre så tar jag självklart emot den fina klockrullen, för visst har jag användning av en sådan någon gång. Det kan ju ibland vara så att man bjuder och när man blir överbjuden så gör man något annat istället så det är verkligen ok att ändra sig.
Jag tar det så klart! Sätter in slanten nu.
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Sådär :)

janne2000.jpg
 

Savagear114

Rolex
2-Faktor
Det viktiga var att BCF fick pengar tycker jag.....att vi sen slapp massa rackarns bollar och annat skräp på köp & sälj gör oss alla till vinnare .....;) ;):D......även ni som skänkte sakerna! Stort tack till ER för ert bidrag!!:)

Kidsen skriver "chef" när någon lägger upp en bild på en guld rolex, oklart vad det har med saken att göra men jag skriver det hellre i detta sammanhang! Fint gjort av dig!
 
Topp