• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Svara på pay-it-forward

WBergdahl

Panerai
Hallå där!

Jag verkar ha problem med att svara på PIF-tråden...
Vad beror detta på?
PS. Jag har försökt leta för att hitta vad det är, men lyckas tydligen inte... Antingen så har ingen annan problemet, eller så är jag värdelös på att leta.

William Bergdahl
 
Smidigaste kanske är att inte ha Pay-it tråden i köp/sälj och kanske ngn annan stans istället. Om man inte kan göra ett undantag för en tråd som admin?=
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det sög ju! Så nu måste jag bomba in 67 inlägg för att kunna ta något från PIT?
Låter ju som en sjukt bra regel...

Så, i din frustration över att inte kunna posta i PIT så blev ditt mest konstruktiva och kreativa förslag att såga en av de få reglerna vi har? En snyggare reaktion skulle ju kunna vara att skriva typ "Oj, vad synd. Går det att lösa på något sätt?" eller varför inte "Jag har en idé, vi kanske kan flytta PIT till det allmänna forumet?"

Bara en tanke... ;)
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Tanken är väl lite också att man ska vara en aktiv medlem för att kunna delta i sådana saker, jag tänker väl främst på eventuella PIF-trådar...
 
  • Like
Reactions: Wii

WBergdahl

Panerai
Tanken är väl lite också att man ska vara en aktiv medlem för att kunna delta i sådana saker, jag tänker väl främst på eventuella PIF-trådar...

Aktiv medlem...
Jag är inne på forumet varje dag, men det betyder ju inte att jag svara på allt jag ser.
Aja, jag får ta och börja svara på lite trådar då
Tack för hjälpen
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Det sög ju! Så nu måste jag bomba in 67 inlägg för att kunna ta något från PIT?
Låter ju som en sjukt bra regel...

Tycker det passar utmärkt att ha PIF forward där den ligger. Har man inte tillräckligt med inlägg behöver man inte heller ha tillgång till skänkta klockrelaterade prylar. Speciellt inte efter den tonen du har i ovanstående inlägg.

Vill du ha hjälp att skänka bort ngt i PIF-tråden är du välkommen att PMa mig.
 

WBergdahl

Panerai
Tycker det passar utmärkt att ha PIF forward där den ligger. Har man inte tillräckligt med inlägg behöver man inte heller ha tillgång till skänkta klockrelaterade prylar. Speciellt inte efter den tonen du har i ovanstående inlägg.

Vill du ha hjälp att skänka bort ngt i PIF-tråden är du välkommen att PMa mig.

Men om man vill hjälpa andra klockintresserade då?
Och att PMa dig efter det inlägget kommer jag verkligen inte göra.
Då får jag vänta tills jag har byggt upp 100 inlägg.
 

rogart-63

Patek
Sa i payforwardtråden att man kunde kanske låsa tråden för att den inte ska försvinna .Men hittade en annan bra funktion i forumet.Man kan ju bevaka trådar .
 
Aktiv medlem...
Jag är inne på forumet varje dag, men det betyder ju inte att jag svara på allt jag ser.
Aja, jag får ta och börja svara på lite trådar då
Tack för hjälpen

Så,du är inne varje dag och tar del av diskussionerna men bidrar inte själv och sedan tycker du att du borde ta del av dom gratisaker som dom aktiva medlemmarna skänker bort?

Man up, börja posta och hjälp till att göra forumet ännu bättre och sedan kan du vara med i PIF tråden...

Mina 2 c...
 
Topp