Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Avslutad Svart Tudor Pelagos 2013, prisbump 3/3 och ny info

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av dauit, 24 januari 2016.

1. dauit
    Trådstartare

dauit Friends of KS

Från:
    Luleå
    Hejsan

Dags för mig att lägga ut klockan till salu, det är alltså en Tudor Pelagos, uttagen i december 2013. Självklart fullset med de båda gummiarmbanden varav det "vågiga" bandet verkar knappt ha blivit använt. Det andra är i använt skick men fortfarande i väldigt fint skick.

Som vanligt med mina bilder vill jag tydligt visa "skadorna", visst är det kul med överraskning fast kanske inte den här sorten av överraskning. Det är lite repor men det är ingenting som stör mig i alla fall. Klumpig som man är lyckades man såklart tappa klockan i golvet och det uppstod två dings i ringen, länkar till ett svar jag skrev i Tudortråden angående reparation och vad det skulle kosta. Bifogar även två bilder som visar skadan.

2015-10-10 15.41.56.jpg 2016-01-24 14.33.24.jpg 2016-01-24 14.34.12.jpg
    Ursäkta för den blåa nageln.
    2016-01-24 14.39.27 HDR-2.jpg
    Observera dinget på bandhornet.
    2016-01-24 14.38.57.jpg
    Ursäkta för den blåa nageln. 2016-01-24 14.39.07.jpg
    Ursäkta för den blåa nageln.

Tänkte mig 19 500kr(förut 23 000) inklusive värdefrakt,
    Endast retur ifall objektet inte motsvarar bilderna.

Är öppen för byten, dra iväg ett PM med vad du har så kan vi ta det därifrån. Kan lägga till max 15'

Väl mött

dauit

Senast ändrad: 3 mars 2016
    ollkli, bearyouden, JaTack och 10 andra gillar detta.
Sjöö Sandström Royal Straps