• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Svart Tudor Pelagos 2013, prisbump 3/3 och ny info

dauit

Panerai
2-Faktor
Hejsan

Dags för mig att lägga ut klockan till salu, det är alltså en Tudor Pelagos, uttagen i december 2013. Självklart fullset med de båda gummiarmbanden varav det "vågiga" bandet verkar knappt ha blivit använt. Det andra är i använt skick men fortfarande i väldigt fint skick.

Som vanligt med mina bilder vill jag tydligt visa "skadorna", visst är det kul med överraskning fast kanske inte den här sorten av överraskning. Det är lite repor men det är ingenting som stör mig i alla fall. Klumpig som man är lyckades man såklart tappa klockan i golvet och det uppstod två dings i ringen, länkar till ett svar jag skrev i Tudortråden angående reparation och vad det skulle kosta. Bifogar även två bilder som visar skadan.


2015-10-10 15.41.56.jpg
2016-01-24 14.33.24.jpg
2016-01-24 14.34.12.jpg

Ursäkta för den blåa nageln.
2016-01-24 14.39.27 HDR-2.jpg

Observera dinget på bandhornet.
2016-01-24 14.38.57.jpg

Ursäkta för den blåa nageln.
2016-01-24 14.39.07.jpg

Ursäkta för den blåa nageln.

A4T3AYv.jpg

mHj0RiX.jpg


Tänkte mig 19 500kr(förut 23 000) inklusive värdefrakt,
Endast retur ifall objektet inte motsvarar bilderna.

Är öppen för byten, dra iväg ett PM med vad du har så kan vi ta det därifrån. Kan lägga till max 15'

Väl mött

dauit
 
Senast ändrad:
Topp