• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Svart, vit eller både och ...?

Svart, vit eller både och?

  • Sitt ner i båten. Du har redan den snyggaste.

  • Pallra dig iväg till Rob och byt till svart tavla. Nu!

  • Klart du ska ha en svart också. Omväxling förnöjer.

  • Fan vad jag är trött på alla pollar om i-landsproblem ...


Resultatet är endast synligt efter enkät.

Simpatico

Rolex
Röstar för att skaffa en extra svart tavla med visare för att byta runt.
Men att släppa din IWC Kronograf är nog inget bra, då kommer det saknas en krono i samlingen.
Bättre att släppa iväg Sinnen då.
 

Mr G

Friends of KS
Jag förstår precis ditt dilemma och jag tänker på samma sätt. Jag har ingen av modellerna nu men står i valet för kommande köp om det ska bli en SubC med datum eller en 216570 och isåfall vilken färg. Vit är somrigt och jäkligt snyggt men jag tror faktiskt att jag tycker att den svarta explorern är snyggare. Men just möjligheten att byta färg är en stark punkt för Explorern så jag hade nog bytt färg om jag var du. Då kan du ju känna efter vilket du trivs bäst med.
(För min egen del blir det nog en ny SubC först och om nåt år eller så en beg. 216570).

Hur mycket kostar det att byta tavla hos urmakaren, byte var 6:e månad lär väl bli en slant i längden?
 
Topp