• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Svarta affärer i city - cheapiejakten fortsätter! (UNBOXING, typ)

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det är dags igen!

Jag fortsätter min vilda jakt på cheapie-beaters och jag kände att det vara dags att gradera upp mig lite. Jag är svårt märkt av veckans skumraskaffärer i industriområden men samtidigt lätt bored av postis något blasé min när hen lämnar över ytterligare ett paket......kort sagt: Dags att levela upp! Det var med andra ord dags för en klassisk streetdeal i city!

Några PM, några SMS och nu på förmiddagen small det. Den svarta lådan lämnades över mitt framför ögonen på stressade kontorsråttor. Svarta affärer var i görningen inför öppen ridå...

Den svarta lådan...




Här går vi från normen med många bilder på paket och förpackningar. Vi skippar också teaserbilder på klockan i lådan. Vi går direkt på vad det handlar om. Mina damer och herrar, en kolsvart Orient Raven och över till Handledsskottet!



Tack Dalomo för en smidig streetdeal! Nu tycker jag minsann att högen med cheapie-beaters börjar arta sig. Ett par kvar på listan efter denna sen ska vi ta det lugnt några dagar...

Tack för titten och trevlig helg! :)
 

BME

Cartier
Den där var jag ju lite sugen på när jag såg annonsen sen scrollade man ner och såg att mannen som dammsuger klocksverige efter "budgetbeaters" redan slängt iväg ett "Den tar vi" :shifty:
Grattis och ser fram emot de som är kvar på listan!
 

Daddyeo

Omega
Nu har du säkert redan en, men om inte bör du överväga en Mako XL om du är ute efter billiga prylar.

Fick hem förra veckan.
jhii143_zpsfa2b6ede.jpg
 
Topp