Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Svenska rallyt

Diskussion i 'Diskussion' startad av leben, 8 februari 2013.

1. leben
    Trådstartare

leben El Patrón

Fy fn vad de kör! :)

2. daviden

daviden Karl X Admin

Från:
    Malmö
    Omega gör ju fina racingklockor, varför har du dykarur på dig då? ;)

Krispig bild!

3. Aquaracer2

Aquaracer2 Groda

Från:
    Skärgården
    Bra att du ha ploppen på dig så rallybilen tar tvärstopp vid eventuell avkörning och påkörning.

4. Viggen

Viggen Guest

Dä smattrar gött om bilarna osså nä dä släpp av på gasn. :) ;)

5. Pappi

Pappi Lilla Fridolf

Re: Sv: Svenska rallyt

Cool dinka på coolaste rallyt! Colins Crest is da shit. Jag har varit där två ggr. Absolut världsklass:grin:

Skickat från min GT-I9305N via Tapatalk 2

6. jabla

jabla Förgöraren

Från:
    Helsingborg
    Ett av få tillfällen det är värt besväret att stå ute i kylan och vänta på något :)
    Får tyvärr följa det hela på TV istället :(
    BTV snyggt handledsshot.

7. Ricrob

Ricrob Friherre

Snyggt skjutet! Fast å andra sidan, du hade ju en stund på dig, för dom glider väl fram i ganska lugn mak vad jag har hört.. :mrgreen:

8. finnirgens

finnirgens Friends of KS

Riktigt cool bild!

9. leben
    Trådstartare

leben El Patrón

Hallå alla!

3G i skogen är sådär=varit borta från KS hela helgen.

Att se rallyt på plats var bland det sjukaste jag sett. De kör så sanslöst fort att det inte går att beskriva.

Hade lite tur med den där bilden :D

10. leben
    Trådstartare

leben El Patrón

Och här har vi vinnaren in action.........

11. easy rider

easy rider Dead Man Walking

Fan vad kul! Har varit ett antal ggr på Svenska Rallyt med farsan. Senaste gången var nog tio år sedan när jag var runt 15.
    Det är grymt kul att vara på plats och inse hur fort det verkligen går.

Dessa fransmän alltså...

12. leben
    Trådstartare

leben El Patrón

Första gången för mig. Är fortfarande i chock. Hur i helv-tte kan man köra en bil i 200 blås på is genom en skog? Sjukt. :)

Ska även försöka komma ihåg hur franska män med namnet Sebastian kan köra bil innan jag jag nästa gång raljerar över baguetter, pinot noir eller ostar. :)

13. easy rider

easy rider Dead Man Walking

Det är helt sjukt. Det är ju svårt att ranka skicklighet med jag vete fan om inte rallyförare är de mest skickliga (galna) inom motorsporten. Som du säger, det är ju inga autostrador de åker på utan på is och grus i en skog.

Haha. Loeb har ju dominerat i nästan 10 år. Lägg gärna till att han är före detta gymnast ;)

14. Magnlar

Magnlar Friends of KS

Från:
    Stockholm
    De mest galna inom motorsporten kör Isle of man TT. Det är MYCKET värre vågar jag påstå!

Men WRC förarna är otroliga skickliga och talangfulla. Inte ovanligt att de kan komma in i en ny motorsport och ligga på hög nivå efter en kort period!
    Nån rallyförare testade F1 och var bara några få sekunder långsammare än Hamilton efter två dagar på träningen. Snacka om talang!

Mårtenssons ur Brookfield