• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Svensksåld Breitling Chronomat Evolution, servad oktober 2015.

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Under natten som var så fick jag faktiskt en känsla som är ovanlig! Jag är villig att ge denna Bratte ett nytt hem, klockan är i ett mycket bra skick, använd väldigt lite dom senaste åren, men även sedan helservicen som gjordes i slutet av oktober 2015, så har klockan bara burits sporadiskt. Dock så finns det ju pyttesmå märken här och där, då klockan aldrig är polerad.

Känner att 43,70 mm är något för stort för mig, efter dom 2 senast 40mm Brattar som kommit in, så känns det som om det är den perfekta storleken för mig just nu i alla fall.

Klockan kommer självklart som fullset, kvitto + servicekvitto medföljer så klart, ett väldigt lite använt originalviklås medföljer också med klockan, för tillfället så är det länken som sitter på, länkbitar medföljer självklart om man behöver förlänga länken.

Allt som syns på bild medföljer med klockan. klockan är såld av August Petetrsson & Son, i juni 2005.

Självklart så svarar jag på frågor om det är någon som undrar något om klockan.

Snabbfakta/specifikation
Caliber: 13.
Gångreserv: 42/h
Vattentätt: 100m/330ft
Diameter: 43.70
Tjocklek: 17.10
Vikt:120gr
Luggvidd: 22mm

Självklart så är det full retur inom tre dagar, om klockjäveln och övrigt inte motsvarar beskrivningen!

Pris: 29.000:- inkl frakt.

DSC_6986.JPG
DSC_6987.JPG
DSC_6988.JPG
DSC_6989.JPG
DSC_6990.JPG
DSC_6991.JPG
DSC_6992.JPG
DSC_6996.JPG
DSC_6997.JPG
 
Senast ändrad:
Topp